روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

تولیدی تشک مسافرتی کرج | خط تولید تشک مسافرتی 1 نفره نیرباف

تولیدی تشک مسافرتی کرج | خط تولید تشک مسافرتی 1 نفره نیرباف
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یکی از مراکزی که خریداران به دنبال آدرس و شماره تماس آن هستند خط تولیدی تشک مسافرتی کرج و نیز خط تولید تشک مسافرتی قم و تهران و اصفهان هستند. این گروه از خریداران تشک های مسافرتی سعی دارند که از نزدیک ترین مرکز تولیدی تشک های مسافرتی اقدام به خرید کنند. البته ناگفته نماند که این ذهنیت و طرز فکر برخی موارد میتناند اشتباه نیز باشد. شاید هم ناشی از عدم آگاهی خریدار باشد.

عدم اگاهی باعث می شود که خریدار فکر کند خط تولید تشک مسافرتی در هر شهری قابلیت راه اندازی دارد لذا حتماًدر فلان شهر یا شهرستان خط تولید تشک مسافرتی وجود دارد. اما باید دانست که راه اندازی خط تولیدی تشک مسافرتی کرج یا قم یا … لازمه هایی دارد که برای هرشهرستانی فراهم نمی شود. بهترین شهر برای تولید و راه اندازی تولیدی تشک مسافرتی اصفهان هست.

به شکلی که از قدیم تا به امروز افهان مهد کارخانجات تولید کننده انواع تشک های مسافرتی ارزان 1 و 2 نفره و نیز تشک های کودک و نوجوان و نوزاد هست. گروه تولیدی نیرباف به عنوان یکی از در دسترس ترین تولیدی های تسک های مسافرتی هست.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5339″ size=”full” align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-radius%22%3A%2230px%22%7D%7D”][us_separator][vc_column_text]

تولید تشک مسافرتی

بیشترین تولید تشک مسافرتی در کل کشور در شهر اصفهان صورت می گیرد. چرا؟ چون اصفهان نزدیکی ویژه ای به به پتروشیمی یا همان تولید کننده انواع مواد اولیه دارد. اصفهان دارای نیروی کار ارزانتری نسبت به بقیه کشور دارد. موقعیت و مرکزیت جغرافیایی خاص شهر اصفهان از عواملی هست که اصفهان را نسبت به بقیه نقاط کشور تبدیل به قطب اصلی و مرکزی تولید تشک مهمان در کل کشور کرده است.

خط تولید تشک مسافرتی بیشترین و پرفروش ترین تشک های مسافرتی ارزان قیمت و مناسب قیمت را به کشورهای همسایه به ویژه به کشور های عراق، افغانستان و سوریه و … را اصفهان تولید و راهی این کشورها می کند. البته که بیان کردیم بقیه نقاط کشور به دلایل ذکر شده در مقالات متفاوت مثل تولیدی تشک مسافرتی کرج نمی توانند رقیب جدی برای تولیدی هاس اصفهان باشند.

با توجه به قیمت بسیار مناسب و بسیار اران تر و کمتر تشک های مهمان و آکارئونی های تولید شده در خط تولید تشک مسافرتی کرج و بقیه شهرها نسبت به انواع تشک های سنتیو از مد افتاده و نیز  وزن کمتر و مناسب تر و استاندارد، و نیز آیتم بسته بندی و لوکس، و نیز رنگ های شیک و متنوع تشک های به روز مسافرتی باعث شده استفاده از تشک های آکارئونی مدرن و به روز بسیار رایج و پر مرف و پرفروش گردند.

جوری که تشک های مسافرتی به علت به روز بودن جای تشک های سنتی را در بازار بگیرند. ناگفته نماند که افزایش تعداد کارخانه های تولیدی تشکمسافرتی در کرج و غیرو نیز خط تولید تشک مسافرتی ارزان قیمت نشان دهنده فاکتور مهم تقاضای بالای بازار برای این محصول هست. به طوری که الان می توان بیان کرد که در حال حاضر بیشترین خط تولید تشک مسافرتی با عنوان تشک ۲ کیلویی آکاردئونی هست.

فوم به کار رفته در تشک های آکاردئونی، علاوه بر راحتی تشک های مسافرتی باعث نشکن شدن این تشک ها می گردد. در مقابل علاوه بر کم شدن حجم و ضخامت آنها، مقاوم این مدل تشک ها از انواع دیگر تشک سنتی بهتر هست.

توجه داشته باشید که ضخامت تشک های مسافرتی 1 و 2 نفره مابین ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر هست. با علاوه  وزن تشک های مسافرتی نیز ما بین یک تا ۵ کیلو هست. همه انواع تشک های مسافرتی آکارئونی درجع 1 و 2 از یک لایه فوم آکارئون بسیار مناسب و استاندارد و نیز پارچه روی تشک مناسب و ویژه این تشکها تشکیل و ساخته شده اند.

مرغوبیت محبوبیت انواع پارچه های تشک های مسافرتی، و نیز وجود زیپهای مناسب و بسیار قوی برای شست و شوی پارچه های انها، و نیز درجه مرغوبیت فوم آنها می تواند بر مرغوبیت و قیمت  انواع تشک های تشک های مسافرتی تاثیر گذاری بسیار زیادی داشته باشد.

کارگاه و کارخانه خط تولید تشک مسافرتی مقدمتاً می تواند شامل دستگاه های نوار دوزی مدرن وبه روز، پنبه دوزی های لازم و انواع دوخت و برش هایی باشد که برا هر مدل تشک مسافرتی می تواند متناسب با سلقیه خاصی انجام شود.

 

از محصولات مهم گروه تولیدی نیرباف تولید انواع کیف جاجیم هست.

[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5341″ size=”full” align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-radius%22%3A%2230px%22%7D%7D”][us_separator][vc_column_text]

تولیدی تشک مسافرتی کرج

اولین مورد توضیحات را به تولیدی تشک مسافرتی کرج اختصاص می دهیم تا شما را بیشتر آگاهی بدهیم. اگاهی به این که تولیدی تشک مسافرتی کرج به چه ادرسی و شماره تلفنی هست. لذا در ادامه خواهیم گفت که برتری تولیدی تشک مسافرتی اصفهان به چیست؟

اولاً واقعاً تولیدی تشک مسافرتی کرج یک عبارت و کلید واژه پرتکرار  در جستجوهای گوگل هست. چرا که کاربران کرجی بیشتر دوست دارند اگرهم چه تولیدی در کرج وجود دارد به آن دسترسی پیدا کنند. در شرایطی که واقعا وجود ندارد. و شما اگر بارها هم این عبارت “تولیدی تشک مسافرتی کرج” را سرچ کنید به درب بسته می خورید. تنها این افهان هست که می تواند در خرید عمده به شما کمک نهایی و اساسی را بکند.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5342″ size=”full” align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-radius%22%3A%2230px%22%7D%7D”][us_separator][vc_column_text]

تولید تشک مسافرتی شیراز

تولید تشک مسافرتی شیراز را هم به عنوان یکی از بازارهای هدف گروه تولیدی نیرباف انتخاب نموده ایم. تا به تمام مشتریان این شهر بزرگ و زیبا و کلیه خریداران استان فارس، امکان خرید عمده تشک مهمان با قیمت ارزان م ناسب و مستقیم را بدهیم. نیرباف به عنوان یکی از چندین شرکت تولید کننده انواع تشک مسافرتی فعال در عرصه تولید تشک های مسافرتی نوجوان وکودک و 1 و 2 نفره می باشد. که البته تنوع محصولات خط تولید تشک مسافرتی و بقیه محصولات شرکت چند محصول نیرباف، به حدیست که نیازها و خواسته های متنوع مشتریان و خریداران را برآورده می کند.

امروزه یکی از عرصه های تجاری و بازرگانی خوب و پررونق در کل بازار کشور، اختصاص دادن فروش تشک به عنوان یک محصول خواب به بازار کشور هست. تشک های مسافرتی، انواع بالش، روبالش و بالش و … از جمله اهم مهمترین محصولات و مواردی خواهند بود که مشتریان نیرباف می تواند اقدام به ثبت سفارش و خرید عمده آن نماید. بعد از توضیح تولیدی تشک مسافرتی کرج و بیان حقایقی در این متن برای تولیدی تشک مسافرتی شیراز هم توضیحاتی دادیم.

کلان شهرهایی مثل شیراز، یزد، قم، تهران، اصفهان، تبریز و دیگر شهرستان های کشور، از جمله قطب های اصلی فعالیتی و بازار های هدف گروه تولیدی نیرباف هست. ما در نظر داریم که هدف بازاریابی را خود را به خارج از کشور نیز بکشانیم. با ظرفیت های بالایی تولیدات به ویژه کارخانه تشک مهمان اصفهان در خود می بیند، به خوبی می توانیم به نیازهای این بازار های هدف را، پاسخ دهیم.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5358″ size=”full” align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22border-radius%22%3A%2230px%22%7D%7D”][us_separator][vc_column_text]

تولیدی تشک مسافرتی قم

کلیه محصولات تولیدی تشک مسافرتی قم با برند نیرباف را میتوانید به راحتی از کلیه مراکز فروش تشک مسافرتی قم و نیز در این سایت قابل تامین هست. ما این آمادگی را داریم که بهترین مدل ها و ارزان ترین قیمت های تشک مسافرتی را به شما خریدار تشک مهمان عرضه کنیم. البته که شمای خریداران از تمامیذشهرها می توانید اقدام به خرید عمده انواع تشک های تولیدی نیرباف نمایید.

تولیدات و محصولات متنوع ما در زمینه های تشک های مسافرتی و روفرشی و روبالش و زیرانداز های مسافرتی حصیری و جاجیم و پتوهای مسافرتی، از طریق مراکز خرید و فروش کلیه شهرهای مختلفی مختلف به ویژه قم قابل تامین هست. هر چند ما پیش نهاد خرید مستقیم از کارخانه را داریم.

تولیدی تشک مسافرتی کرج را قبلاًبیان کردیم که بیشتر غیر واقعی است تا واقعی اینا هم بیان می کنیم که تولیدی تشک مسافرتی قم هم بیشتر تخیلات مشتریان هست تا اینکه واقعا خط تولید تشک مسافرتی دائم و با کیفیت در قم موجود باشد.

کارخانه ها و شرکت های تولید کننده فعال در زمینه تولید تشک های 1 و 2 نفره مسافرتی ارزان قیمت، امروزه به خوبی توانسته اند بازار داخلی و حتی خارجی را ساپورت نمایند. بخشی عمده ای از این پاسخ دهی به نیاز های بازاری به دلیل ظرفیت بالای تولید و سیستم های روز و هم چنین فروش های سریع و دردسترس اینترنتی کارخانه تشک مسافرتی نیرباف اصفهان می باشد.[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

دفتر مرکزی تولیدی تشک مسافرتی تهران

تشک های مسافرتی در هر طرح و رنگ و مدلی یکی از ملزومات اصلی و جز لاینفک مسافرت های ماهاست. با استفاده از همین این تشک‌های مسافرتی هست که خواب و استراحت بهتری را تجربه کنیم. تشک‌های مسافرتی 1 و 2 نفره و نیز حتی تشک های مسافرتی نوزاد و نوجوان و کودک معمولاً سبک وزن هستند. فضای کمی را در هنگام مسافرت از ما اشغال می‌کنند.

به همین دلیل می‌توان آن را به‌راحتی حمل‌ونقل کرد. در تولید تشک‌های مسافرتی از الیاف مختلفی مانند لایکو، هالو، پشم‌شیشه و… استفاده می‌شود. همچنین نوع پارچه برندهای مختلف تشک باهم متفاوت است. تشک‌های ایرانی دارای کیفیت خوب و دوام بالایی هستند. بیشتر این تشک‌ها به کشورهایی مانند عراق و افغانستان نیز صادر می‌شوند. در ادامه بیشتر با انواع تشک و تشک مسافرتی تهران آشنا خواهید شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها