خرید اینترنتی پارچه جاجیم | قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ متری

خرید اینترنتی پارچه جاجیم | قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ متری
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]خرید اینترنتی پارچه جاجیم و قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ متری دو مورد از مواردی است که امروز قصد بررسی‌شان را داریم، پس در ادامه همراه ما باشید. خرید اینترنتی پارچه جاجیم  در ایران امروزه مورد توجه فروشندگان عمده قرار گرفته است. این محصول با کیفیت بالایی تولید شده و به صورت اینترنتی فروش خوبی دارد. پارچه جاجیم لمینت شده به دلیل کیفیت خیلی خوبی که دارد مورد توجه افراد برجسته قرار گرفته است. تاجران سرشناسی هستند که روزانه متراژ زیادی از این پارچه را خرید و فروش می‌کنند.

پارچه جاجیمی برای تولید انواع محصولاتی مانند زیر سفره‌ای، روفرشی، پادری و جامدادی و محصولاتی از این قبیل به کار می‌رود. خرید اینترنتی مزیت‌های مختلفی را دربردارد. مشتری بدون آنکه ساعت‌ها در ترافیک و شلوغی بازار بماند در خانه به راحتی تنها با چند کلیک مدل‌های مختلفی را می‌بیند. آنها را می‌پسندد و سفارش می‌دهد. جهت خرید خرده و تکی پارچه جاجیم به صورت اینترنتی، تنها کافیست به آدرس مقابل https://nirbaft.ir/shop/ مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][us_image image=”7443″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت پارچه جاجیم

پارچه جاجیم معمولا به صورت عدلی یا طاقه‌ای به فروش می‌رسد. طاقه‌های با متراژهای مختلفی از جمله ۱۰۰ متری موجود هستند که برای افرادی که خرید عمده دارند مناسب می‌باشند. اگر شما نیز جزء فروشندگان خرده پارچه جاجیمی هستید بهتر است از این مجموعه به صورت طاقه‌ای، ۱۰۰ متر خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی پارچه جاجیم این اجازه را به مشتری می‌دهد که با روشی مدرن خرید خود را انجام دهد. قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ براساس معیارهایی که در بخش قبلی گفتیم متنوع است. پارچه لمینت شده به دلیل ضد آب بودن مقاومت بالایی دارد از این رو برای تولید انواع زیر سفره یا زیرانداز مناسب خواهد بود.

لمینت مقاومت این کالا را بسیار بالا برده و به همین سبب بر روی قیمت نهایی نیز موثر است. امروزه واسطه‌های زیادی هستند که برای فروش این کالا اقدام می‌کنند و بازار فروش را با مشکلاتی مواجه می‌کنند. وقتی مشتری برای خرید اقدام می‌کند با قیمت‌های سرسام آوری روبرو می‌شود.

ما در این سایت سعی می‌کنیم واسطه را از بین ببریم و خرید مستقیم را برای همه مشتریان ایجاد کنیم. اگر گشتی در این سایت داشته باشید می‌توانید تفاوت قیمت این کالا را با دیگر مراکز بفهمید. برای ارتباط بیشتر می توانید از طریق کانال تلگرام اقدام نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت پارچه جاجیم یزد

جاجیم از پارچه‌هایی است که همیشه محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. طرح‌های سنتی همیشه دوست داشتنی هستند و امروزه مدل‌های مدرنی تولید می‌شوند که جوانان به آن علاقه‌مند می‌شوند. با پارچه جاجیم وسیله‌های مختلفی را می‌توان تولید کرد. به همین سبب بازار پرفروشی دارد. کارخانه تولید این پارچه در شهرهای همچون یزد و اصفهان از دیرباز دایر بوده‌اند.

امروزه تولیدات خود را افزایش داده و تنوع را زیاد کرده‌اند. هر پارچه‌ای که تولید می‌شود به صورت تضمینی فروخته می‌شود. قیمت پارچه جاجیمی متری براساس نوع، جنس نخ و پهنایی که دارد متغیر خواهد بود. برخی از پارچه‌ها دارای عرض زیادی هستند که خرید ‌آنها مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

مشتریانی که سال‌های زیادی است در این بازار خرید و فروش می‌کنند به خوبی در مورد عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خبر دارند. قیمت پارچه جاحیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ با نوع معمولی فرق می‌کند. برای لمینت کردن  نیاز است فرآیندی بر روی آن انجام شود که وقت و هزینه برای تولیدکنندگان دارد به همین سبب این محصولات با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

تولید پارچه جاجیمی به حجم انبوهی انجام می‌شود تا جایی که نیاز داخلی کشور تامین شده و اکنون تولید کننده در صدد صادرات در این بخش است. خرید اینترنتی پارچه جاجیم را از طریق سایت ما جویا شوید و از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.[/vc_column_text][us_image image=”7438″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت پارچه جاجیم متری

تولید و پخش پارچه جاجیمی در ایران در سطح عمده انجام می‌شود. این پارچه جزء مواد اولیه برای ساخت محصولات متنوع است. بخشی از این پارچه به صورت خام و کیلویی به فروش می‌رسد. بخش دیگری از آن لمینت شده با اسپان باند هستند که به صورت متری به فروش می‌رسند و دارای طاقه‌های بزرگی هستند. حتما می‌دانید که قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ با نوع خام آن دارای تفاوت زیادی است.

در بازار با تنوع بالایی از این کالا روبرو هستیم که ذوق تولید کننده را به نمایش می‌گذارند. این تنوع به دلیل علاقه‌های مختلف مصرف کنندگان ایجاد می‌شود. خرید اینترنتی پارچه جاجیمی بر روی قیمت  این محصول دامن می‌زند. وقتی خریدها اینترنتی می‌شوند هزینه‌های مانند کرایه ماشین، پول سوخت و دلال از بین می‌رود.

از طرفی زمانی که برای گشت و گذار در بازار باید تلف شود نیز کاهش می‌یابد. همیشه مشتریان برای خرید ساده دنبال راه‌هایی هستند که بهترین آن خرید اینترنتی پارچه جاجیم خواهد بود. شاید این سوال برای شما هم پیش آید چرا پارچه جاجیمی دارای محبوبیت زیادی است؟

باید بگوییم که پارچه جاجیمی طرح‌های سنتی دارد که ذوق و شوق خریداران را زیادی می‌کند از طرفی کیفیت و ضخامتی که این محصول دارد باعث دوام آن شده و عمر آن را بالا برده است.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت پارچه جاجیم لمینت شده

اگر می‌خواهید در مورد قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ بدانید می‌توانید هم اکنون با شماره تماس‌هایی که موجود است یا از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید. فضای مجازی فرصت خوبی برای ارتباط مستقیم با تولیدکننده را ایجاد کرده و همه مشتریان می‌توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده کنید. قیمت این محصول بستگی به نوع الیافی که برای بافت استفاده شده، متغیر خواهد بود.

نرخ گذاری برای این پارچه به صورت متری می‌باشد و برخی مواقع به صورت کیلویی نیز به فروش می‌رسد. نوع لمینت شده این پارچه گران‌تر از نمونه‌‌های دیگر است، زیرا فرآیندهای مختلفی بر روی این پارچه ایجاد می‌شود. فروش عمده با قیمت بهتری عرضه می‌گردد، به همین سبب مشتریانی که خرید عمده دارند سود قابل توجهی را از آن خود می‌کنند.[/vc_column_text][vc_column_text]

فروش عمده پارچه جاجیم

پارچه جاجیمی دارای ویژگی‌هایی خاص است که بین خریداران آن را به یک کالای پرفروش تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌هایی که دارد قابلیت شستشوی مداوم آن می‌باشد. رنگ پریدگی و پرزدهی در این محصول وجود ندارد. نمونه‌های متنوعی در بازار با قیمت‌ پایین‌تری نیز وجود دارند، اما آنها گرماژ پایینی دارند و مناسب استفاده مداوم نیستند.

اغلب خریداران که به صورت عمده برای خرید اقدام می‌کنند به دنبال جنس مرغوب هستند تا خریداران جزئی خود را راضی نگه‌ دارند. از این رو آنها به دنبال مراکزی هستند که فروش عمده را داشته باشند. خرید اینترنتی پارچه جاجیم برای این خریداران عمده مناسب است. فروش در سطح عمده انجام می‌شود.

فروش سراسری در همه سطح کشور انجام می‌شود. نمایندگی‌های فروش در کشور فراوانند. ارسال به همه نقاط کشور انجام می‌شود. مشتریان در هر شهری از ایران که باشید می‌توانید به صورت عمده بار را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. فروش عمده پارچه جاجیم از طریق این سایت نیز انجام می‌شود. شما مشتریان گرامی می‌توانید با ما خریدی آسان انجام دهید.

وقتی صحبت از فروش عمده می‌شود مشتری در ذهن خود انتظار تخفیف‌های خوبی را دارد. همیشه فروش‌های با وزن بالا از طرف فروشندگان تخفیف‌های خوبی را دارد به همین دلیل قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ در فروش عمده به صرفه تر است.[/vc_column_text][us_image image=”7442″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

خرید اینترنتی پارچه جاجیم

در این مطلب به صورت مفصل در مورد خرید اینترنتی پارچه جاجیم و قیمت پارچه جاجیم لمینت شده طاقه ۱۰۰ صحبت کردیم. در مورد عواملی که بر روی قیمت این کالا تاثیر دارد گفتیم. نحوه خرید اینترنتی را نیز توضیح دادیم. باید بگوییم که شما مشتریان گرامی می‌توانید با ما تماس بگیرد یا می‌توانید فرم سفارش را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم. پارچه جاجیم موارد مصرف زیادی دارد. از این رو کارگاه‌های کوچک و بزرگ با خرید این محصول به کسب و کار خود رونق می‌بخشند.

کسانی که مشاغل خانگی نیز برای خرید این محصول اقدام می‌کنند. در این دوران که همه گیری کرونا رواج دارد همه مردم به دنبال کسب و کار خانگی هستند، پس شما نیز از این فرصت استفاده کنید و با خرید اینترنتی این پارچه جاجیم محصولات متنوعی بسازید و به فروش برسانید. حتی می‌توانید به صورت جزئی نیز این محصول را با سود خوبی به خریداران جزئی بفروشید.

پارچه جاجیمی توسط بهترین دستگاه و الیاف بافته می‌شود. بهترین متد دنیا را برای بافت آن به کار می‌برند تا در نهایت پارچه را با کیفیت خوبی به مشتریان خود ارسال کنند. هم اکنون می‌توانید با ما در تماس باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها