خرید تشک مسافرتی | فروش عمده تشک مسافرتی 1 و 2 نفره

خرید تشک مسافرتی | فروش عمده تشک مسافرتی
عناوین مقاله

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]از آنجایی که کالای خواب همچون روبالشتی و تشک در تماس مستقیم با پوست و بدن انسان قرار دارند، کیفیت و مرغوب بودن آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است به عنوان مثال اگر تشک استاندارد و مناسب طراحی و تولید نشود می تواند آسیب جدی به ستون فقرات و کمر انسان وارد سازد.

تشک مسافرتی یا تشک مهمان یک کالای خواب سبک وزن و راحت بوده که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. تشک مسافرتی همچون تشک های قدیمی سنگین و جاگیر نیستند و به راحتی می توان آن را در گوشه ای از کمد قرار داد. افراد برای خرید تشک مسافرتی تک نفره یا دو نفره می توانند به فروشگاه کالای خواب شهر خود یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنند حال این فروشگاه ها برای تامین نیاز مشتریان از کجا انواع مدل تشک را تهیه می کنند ؟

اگر کسب و کار شما به تجارت کالای خواب مربوط است بدانید که برای خرید تشک مسافرتی به صورت عمده باید تولیدکننده ی معتبر در این زمینه را بیابید. کارخانه تولیدی در اصفهان با  فروش عمده تشک مسافرتی متنوع ترین و باکیفیت ترین اجناس را در طرح و رنگ مختلف به بازار ارائه میدهد. شما می توانید به صورت مستقیم و بی واسطه با این تولید کننده در ارتباط باشید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به لیست قیمت فروش عمده تشک مسافرتی دسترسی پیدا کنید. خرید تشک مسافرتی به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد . در واقع تولیدکنندگان با هدف بالا بردن فروش عمده تشک مسافرتی یک سایت اینترنتی راه اندازی کرده اند تا افراد بتوانند به صورت آنلاین سفارش عمده خود را ثبت نمایند. در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت تشک مسافرتی و نحوه خرید عمده این کالا صحبت کنیم بنابراین برای کسب اطلاعات در این زمینه همراه ما باشید.[/vc_column_text][vc_column_text]

کارخانه تشک مسافرتی ارزان در اصفهان

خرید تشک مسافرتی یکی از موارد لازم و ضروری برای هر خانواده است به همین دلیل عده ی زیادی به خرید و فروش عمده تشک مسافرتی روی آورده اند. قیمت فروش عمده تشک مسافرتی یا قیمت موجود در بازار بسیار متفاوت است به همین دلیل مغازه داران برای کسب سود بیشتر به صورت مستقیم به کارخانه تشک مسافرتی ارزان در اصفهان مراجعه می کنند تا با خرید تشک مسافرتی ارزان و با کیفیت بتوانند نیاز مشتریان خود را برطرف سازند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت تمام کالاها در بازار ثابت باقی نمی ماند و معمولاً رو به افزایش است به همین دلیل صاحبان کسب و کار سعی می کنند تعداد بیشتری از تشک مسافرتی را در مدل های گوناگون تهیه کنند تا با ضرر مواجه نشوند. قیمت مواد اولیه تشک مسافرتی در اصفهان ارزان تر است به همین دلیل قیمت فروش عمده تشک مسافرتی در اصفهان از هر فروشگاه یا مرکز خرید دیگری در ایران ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

هدف اصلی یک کارخانه تولید تشک مسافرتی جلب رضایت تمام مشتریان است پس طراحان با در نظر گرفتن سلایق مختلف انواع مدل تشک را در نقش و رنگ های متنوع  طراحی می کنند. خرید تشک مسافرتی به صورت حضوری از طریق فروشگاه کالای خواب سطح شهر و اینترنتی از طریق فروشگاه های آنلاین صورت می گیرد. اگر قصد خرید عمده و ارزان را دارید می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه کالای خواب در اصفهان مراجعه کنید تا با کیفیت ترین اجناس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تشک مسافرتی یا تشک مهمان یک کالای خواب پرکاربرد در منزل و محیط خارج از منزل است. این کالا وزن سبکی داشته و قابل جا به جایی به هر مکان است. پارچه رویه تشک به وسیله یک زیپ از تشک جدا شده و قابل شستشو است.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4402″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%23f5f5f5%22%2C%22padding-top%22%3A%2220px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2220px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%2C%22box-shadow-v-offset%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-blur%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-color%22%3A%22rgba%280%2C0%2C0%2C0.19%29%22%7D%7D”]

خرید تشک مهمان ارزان

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

خرید تشک مسافرتی ارزان مستقیم از کارخانه

آیا صاحب کسب و کار اینترنتی کالای خواب هستید؟ آیا برای خرید تشک مسافرتی به صورت عمده با مشکل مواجه شده اید؟ ما به شما خرید تشک مسافرتی ارزان مستقیم از کارخانه را پیشنهاد می کنیم زیرا قیمت فروش عمده تشک مسافرتی در کارخانه تولیدی ارزان ترین قیمتی است که می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

تولید کننده تشک مسافرتی با هدف پاسخ به نظرات مشتریان سعی کرده اهداف اصلی برای خود در نظر گیرد. یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم برای مشتری، کیفیت و قیمت کالای خواب است بنابراین اگر می خواهید فروش خود را دو برابر کنید تا جایی که امکان دارد اجناس با کیفیت را به صورت ارزان از درب کارخانه تولیدی تحویل بگیرید.

تشک مهمان یا تشک مسافرتی ضخامت و وزن کمی دارند به همین دلیل به راحتی در گوشه ی کمد اتاق جا می گیرد . بسته بندی مناسب این نوع تشک موجب شده تا پارچه رویه تشک دیرتر کثیف شود. در صورت کثیف شدن پارچه رویی، آن را به وسیله زیپ تعبیه شده از تشک جدا کنید. جنس پارچه رویه تشک مهم است زیرا به دفعات شسته خواهد شد.

جنس و کیفیت کالای خواب مخصوصاٌ تشک بسیار مهم است زیرا در تماس مستقیم با بدن انسان قرار می گیرد. چنانچه الیاف استفاده شده راحت و مرغوب تهیه نشود . فرد با استفاده از تشک بی کیفیت دچار دردهای ستون فقرات خواهد شد. هنگام خواب تمام قسمت بدن روی تشک قرار می گیرد بنابراین کیفیت و راحت بودن این کالا برای عموم مردم مهم است.

برای خرید تشک مسافرتی به صورت عمده میتوانید به مرکز فروش عمده تشک مسافرتی مراجعه کنید. همیشه قیمت عمده بسیار ارزان تر از قیمتی است که در بازار اعلام میشود. کارخانه تولیدی با ارائه قیمت فروش عمده تشک مسافرتی امکان خرید ارزان و راحت را برای مشتریان فراهم میاورد.[/vc_column_text][vc_column_text]

فروش عمده تشک مسافرتی در اصفهان

جنس و کیفیت تشک مهمان برای خریداران عمده مهم است زیرا تمام دردهای کمر و ستون فقرات از یک تشک خواب نامناسب ناشی می شود. هنگام خواب تمام بدن شما مخصوصاً تکیه گاه و قیمت زیرین بدن روی تشک خواب قرار می گیرد به همین دلیل بی کیفیت بودن تشک می تواند موجب آسیب دیدن جسم انسان شود.

فروشندگان کالای خواب برای راضی نگه داشتن مشتریان به دنبال خرید تشک مسافرتی با کیفیت و مقاوم هستند. این افراد برای تهیه مدل های گوناگون تشک به مرکز فروش عمده تشک مسافرتی در اصفهان می روند.

بهترین روش خرید تشک مسافرتی ارزان حذف کردن واسطه گران است. حال چگونه واسطه گران را حذف کنیم؟ برای حذف واسطه گران به صورت مستقیم با کارخانه تولیدی ارتباط برقرار کنید. قیمت فروش عمده تشک مسافرتی در کارخانه تولیدی ارزان تر از قیمت تمام فروشگاه ها و مراکز خرید است. بنابراین صاحبان کسب و کار برای درآمد بیشتر باید مستقیم از کارخانه تولیدی کالای خواب را تحویل بگیرند .

عوامل متعددی همچون نرمی و سختی تشک، الیاف استفاده شده، ضد حساسیت بودن، داشتن تهویه مناسب، ضد تعریق بودن، جنس و زیبایی پارچه رویی، ضد آب بودن همگی روی قیمت یک تشک مسافرتی تاثیر گذار است. علاوه بر این موارد تشک مسافرتی در ابعاد مختلف مناسب برای یک نفر، دو نفر و مناسب برای کودکان طراحی و تولید می شود.

مغازه داران و صاحب فروشگاه کالای خواب برای مطلع شدن از قیمت فروش عمده تشک مسافرتی می توانند با شرکت های پخش یا کارخانه تولیدی تماس بگیرند. خرید تشک مسافرتی از یک منبع معتبر تاثیر زیادی روی رونق یافت کسب و کار شما خواهد گذاشت. بنابراین برای یافتن شماره تلفن و آدرس تولید کنندگان معتبر در اینترنت جستجو کنید. با یافتن سایت تولید کننده ای معتبر لیست قیمت انواع تشک ها را مشاهده خواهید کرد.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4401″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%23f5f5f5%22%2C%22padding-top%22%3A%2220px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2220px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%2C%22box-shadow-v-offset%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-blur%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-color%22%3A%22rgba%280%2C0%2C0%2C0.19%29%22%7D%7D”]

آدرس کارخانه تشک مسافرتی در اصفهان

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت تشک مهمان ارزان در اصفهان

تشک مسافرتی در مدل های گوناگون همچون تشک آکاردئونی تولید و به بازار عرضه می شوند. با تولید تشک مهمان سبک و نازک، تشک های سنتی و قدیمی با وزن های سنگین دیگر از بورس خارج شدند. امروزه خرید تشک مسافرتی سبک وزن با بسته بندی مناسب طرفداران زیادی را به خود جذب نمود زیرا افراد می توانند این کالا را به راحتی در کمد جای دهند. بسته بندی مناسب تشک مسافرتی موجب تمیز نگه داشتن آن می شود.

کارخانه فروش عمده تشک مسافرتی ، رنگ بندی و طرح پارچه روی تشک را مطابق با سلیقه های مختلف طراحی می کنند. در واقع تولید کننده با در نظر گرفتن سلایق مختلف سعی کرده رضایت تمام مشتریان را جلب نماید.

فوم آکاردئونی موجود در تشک ، این کالا را به یک تشک راحت و مرغوب تبدیل کرده است. 7 الی 10 سانتی متر ضخامت این نوع تشک بوده و وزن آن حدود 2 الی 5.2 کیلوگرم است.

مشتری برای خرید تشک مسافرتی اول از همه بودجه خود را در نظر میگیرد بنابراین قیمت تشک مسافرتی بسیار مهم است. اندازه، نوع الیاف استفاده شده، برند محصول روی قیمت تشک مهمان ارزان در اصفهان تاثیر گذار است.

 معمولا یک برچسب روی تشک های مسافرتی نصب شده که این تشک نشان دهنده کیفیت و مرغوب بودن کالای خواب است. در هر صورت بدانید که انواع تشک مسافرتی با کیفیت و قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد .

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی کالای خواب هستید . برای خرید تشک مسافرتی حتما یک تولید کننده معتبر و مطمئن بیابید. قیمت فروش عمده تشک مسافرتی در کارخانه تولیدی ارزان ترین قیمتی است که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. برای اطلاع پیدا کردن از قیمت فروش عمده تشک مسافرتی کافی است وارد سایت کارخانه تولیدی شوید. [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

تولیدی تشک مسافرتی در تهران

تولیدی تشک مسافرتی در تهران با هدف فروش عمده تشک مسافرتی به شهرهای مختلف ایران، انواع مدل تشک مسافرتی یک نفره و دو نفره را در طرح و رنگ بندی متنوع تولید و به بازار ایران عرضه می کند. مشتریان جزئی و عمده برای خرید تشک مسافرتی می توانند به مرکز فروش عمده تشک مسافرتی در تهران مراجعه کنند.

راه اندازی سایت اینترنتی برای فروش عمده تشک مسافرتی، یک راهکار مناسب برای خرید افراد در اقصی نقاط کشور است. به عنوان مثال چنانچه تولید کننده برای معرفی کالای خواب جدید اگر یک سایت اینترنتی راه اندازی نماید، خریداران عمده به راحتی می توانند از طریق سایت با تولید کننده در ارتباط باشند. دیدن عکس کالاهای جدید در سایت به خریداران کمک کرده تا تصمیم بهتری در مورد خرید انواع تشک بگیرند.

چنانچه به قیمت روز تشک مسافرتی نیاز دارید می توانید وارد سایت تولیدکنندگان شوید. تولید کننده با قرار دادن قیمت تشک ها، مشتریان را از نرخ روز کالای خواب مطلع می سازد.

کیفیت و قیمت کالا دو عامل مهم و تاثیرگذار در خرید تشک مسافرتی است. مشتری با مراجعه به مغازه ابتدا از کیفیت و دوام سپس از قیمت کالا سوال می کند بنابراین اگر دارای فروشگاه کالای خواب هستید برای خرید تشک مسافرتی مرغوب به مرکز خرید عمده ی معتبر مراجعه کنید. یک تصمیم و خرید اشتباه می تواند شما را متحمل ضرر و زیان جبران ناپذیری کند.

تشک های آکاردئونی یکی از انواع تشک مسافرتی مرغوب و با کیفیت است که مشتریان بسیاری را به خود جذب نمود. این نوع تشک ظاهر شیک  و دوخت تمیزی داشته و ابعاد آن استاندارد است. بنابراین برای تهیه و تامین اجناس فروشگاه کالای خواب حتما تشک های آکاردئونی را به صورت عمده با قیمت ارزان خریداری کنید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”4403″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%23f5f5f5%22%2C%22padding-top%22%3A%2220px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2220px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%2C%22box-shadow-v-offset%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-blur%22%3A%2210px%22%2C%22box-shadow-color%22%3A%22rgba%280%2C0%2C0%2C0.19%29%22%7D%7D”]

خرید تشک مهمان ارزان در اصفهان

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت تشک یک نفره ارزان در اصفهان

تشک مسافرتی از جمله کالای خواب مورد نیاز در سرویس خواب می باشد. این نوع تشک به صورت یک نفره، دو نفره و مناسب برای کودکان در بازار موجود است اما معمولاً افراد برای خرید تشک مسافرتی به دنبال تشک های یک نفره هستند. به همین دلیل فروشگاه ها متنوع ترین تشک مسافرتی تک نفره را در ابعاد و طرح های مختلف به فروش می رسانند.

تشک مسافرتی یا تشک مهمان نسبت به تشک های قدیمی مزیت های زیادی داشته که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. سبک وزن بودن و نازک بودن تشک از مزیت های اصلی این نوع تشک به شمار می رود زیرا جا به جایی آن راحت است و فضای کمی را در منزل اشغال می کند. این نوع تشک دارای یک پارچه رویی است که به وسیله یک زیپ از تشک جدا شده و قابل شستشو است. تشک های مسافرتی دارای یک ساک مخصوص هستند که موجب تمیز نگه داشتن کالا می شود.

فروشگاه های کالای خواب برای تامین اجناس مغازه به دنبال یک مرکز فروش عمده تشک مسافرتی معتبر هستند. اگر شما صاحب مغازه کالای خواب هستید برای خرید تشک مسافرتی به صورت عمده بهتر است به صورت مستقیم و بی واسطه خود با کارخانه تولیدی ارتباط برقرار کنید زیرا تنها در این صورت می توانید ارزان ترین و با کیفیت ترین کالای خواب را برای کسب و کار خود تهیه کنید.

قیمت فروش عمده تشک مسافرتی در اصفهان ارزان ترین قیمت موجود در ایران است بنابراین افراد برای خرید تشک مسافرتی و دسترسی به قیمت تشک یک نفره ارزان در اصفهان  به کارخانه تولیدی تشک در اصفهان مراجعه می کنند.  مراکز فروش عمده تشک مسافرتی علاوه بر ارسال انواع تشک به سراسر ایران ، سفارش عمده کشورهای همسایه را نیز تامین می کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها