خرید روفرشی از یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نیرباف یزد

خرید روفرشی از یزد | قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نیرباف یزد
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]چنانچه به دنبال قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی ارزان هستید توجه داشته باشید با خرید روفرشی از یزد به صورت عمده می توانید متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت ارزان تهیه کنید.

کارخانه تولید روفرشی در یزد با بهره گیری از متریال با کیفیت و درجه یک و داشتن یک تیم حرفه ای توانسته است انواع مدل روفرشی از جنس های متنوع همچون نخ، ابریشم، جاجیم و مخمل را تولید و عرضه کند.

قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی بسته به کیفیت، ضخامت و برند روفرشی متفاوت است. اما اگر شما به عنوان فروشنده روفرشی قصد خرید عمده و ارزان را دارید بدانید که با خرید روفرشی از یزد می توانید به ارزان ترین قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی دسترسی یابید.

روفرشی ابریشمی یزد بسیار بافت زیبا، متراکم و  لطیفی دارد به همین دلیل خیلی از خانم های ایرانی تمایل به خرید روفرشی ابریشمی 12 متری دارند.

روفرشی یک پارچه ضخیم فرش مانند است که خرید آن برای هر منزل لازم و ضروری است. خانم های ایرانی برای تهیه روفرشی مورد نظر خود می توانند به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنند اما مغازه داران برای تامین فروشگاه حتما به صورت مستقیم و بی واسطه خرید روفرشی از یزد به صورت عمده را انتخاب کنند زیرا از این طریق می توانند به بیشترین سود ممکن دست یابند. حذف واسطه گر بهترین روش برای درآمد زایی بیشتر است.

قیمت روفرشی بسته عوامل متعددی متغیر است . به عنوان مثال قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نسبت به روفرشی پارچه ای از جنس نخ گران تر است زیرا کیفیت و بافت دو نوع روفرشی کاملاً با هم متفاوت است. سایز و ابعاد روفرشی نیز در قیمت گذاری موثر است. اگر می خواهید در مورد انواع روفرشی و قیمت ها اطلاعات مفید بدست آورید با ادامه مطلب همراه ما باشید.[/vc_column_text][vc_column_text]

کارخانه روفرشی در یزد

روفرشی یک وسیله کاربردی با ضخامت نازک تر از فرش است که از پارچه های مختلف در طرح و رنگ بندی بسیار متنوع تولید و عرضه می شود. افراد زیادی در منزل، به خرید روفرشی از یزد تمایل دارند، زیرا کارخانه روفرشی در یزد معتبرترین و محبوب ترین عرضه کننده روفرشی در ایران است.

خانم های خانه دار با پهن کردن این پارچه ضخیم روی فرش از کثیف شدن و کدر شدن فرش ها جلوگیری می کنند.روفرشی همانطور که گفتیم از جنس پارچه های بسیار متفاوت تولید می شود.

روفرشی ابریشمی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین روفرشی ها است. تمام روفرشی ها در سایزهای مختلف اعم از 4،6،9 و 12 متر تولید و عرضه می شوند زیرا هر فرد بسته به نیاز فرش خود اقدام به خرید روفرشی از یزد می نماید. پس یک مغازه دار فرش باید روفرشی سایزهای گوناگون را نیز موجود داشته باشد.

قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی به نسبت قیمت روفرشی سایز کوچکتر گران تر است زیرا از مقدار پارچه بیشتری استفاده شده است. در کل قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی به دلیل ابریشمی و لطیف بودن محصول نسبت به پارچه های معمولی گران تر است.

روفرشی مدرن ابریشمی همانطور که از اسمش پیدا است، از الیاف ابریشم مصنوعی با بافت نرم و لطیف تولید می شود. علاوه بر نرمی و لطافت، روفرشی های ابریشمی ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند، بنابراین موجب افزایش زیبایی منزل نیز می شود. اگر فروشنده جزئی انواع مدل روفرشی هستید برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی و خرید روفرشی از یزد وارد سایت یا کانال تلگرامی تولید کننده روفرشی یزد شوید همچنین می توانید با تماس گرفتن سفارش عمده خود را به کارشناس فروش اعلام کنید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5593″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

خرید روفرشی از یزد مستقیم با قیمت ارزان تر

روفرشی یک وسیله کاربردی در منزل است، بنابراین متقاضیان خرید روفرشی در ایران و کشورهای دیگر بسیار زیاد است. اگر شما به عنوان فروشنده جزئی برای خرید عمده به دنبال یک مرکز فروش عمده معتبر هستید.

روفرشی یزد از لحاظ با کیفیت بودن و زیبایی ظاهری در سراسر ایران مشهور است. کارخانه تولید روفرشی یزد با به کارگیری مواد اولیه جنس خوب و مرغوب، متنوع ترین محصولات روفرشی صادراتی را عرضه می نماید.

خطاب به فروشگاه های اینترنتی و صاحبان فروشگاه فرش در سطح شهر، شما با خرید روفرشی از یزد مستقیم با قیمت ارزان تر می توانید درآمد و سود بدست آمده از این کسب و کار را افزایش دهید.

روفرشی انواع مختلفی دارد. روفرشی ابریشمی با بافت لطیف و نرم یکی از جذاب ترین مدل های روفرشی است که خانم های خانه دار با پهن کردن آن روی فرش می توانند به زیبایی ظاهری منزل بیفزایند.

قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی به نسبت روفرشی های معمولی گران تر است. بنابراین شما برای تامین اجناس فروشگاه حتما به صورت مستقیم از تولید کننده خرید کنید. خرید روفرشی از یزد با قیمت ارزان بهترین روش برای تهیه متنوع ترین محصولات با کیفیت است.

چنانچه شما صاحب کسب و کاری مربوط به فرش و روفرشی هستید برای خرید روفرشی از یزد می توانید با شماره تلفن تولیدی تماس بگیرید . کارشناس فروش کارخانه تولید روفرشی یزد سفارش عمده شما را ثبت کرده و در بازه زمانی مشخص از طریق باربری برای شما ارسال خواهد کرد.

اگر شما برای خرید عمده  انواع مدل روفرشی ابریشمی به لیست قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نیاز دارید حتما به سایت فروشندگان عمده مراجعه کنید یا لیست قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی را از کارشناس فروش کارخانه تولیدی درخواست نمایید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5597″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

قیمت عمده روفرشی نیرباف در یزد

روفرشی یک پارچه ضخیم فرش مانند است که با پهن کردن آن روی فرش می توان از ضررات ناشی از نور آفتاب و پا خوردگی جلوگیری کرد. آمار بیشترین تولید روفرشی در کارخانه تولیدی یزد است. این کارخانه با بهره گیری از مواد اولیه جنس خوب و دستگاه های پیشرفته توانسته است متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه نماید.

مغازه داران و صاحبان کسب و کار اینترنتی برای تهیه متنوع ترین روفرشی ها به دنبال مرکز فروش عمده معتبر هستند. اگر تجارت شما نیز به نوعی به خرید روفرشی مربوط است ما به شما خرید روفرشی از یزد را پیشنهاد می دهیم.

مزیت خرید روفرشی از یزد این است که شما اطمینان دارید بهترین و با کیفیت ترین جنس را با ارزان ترین قیمت ممکن خریداری می کنید. قیمت عمده روفرشی نیرباف در یزد با توجه به کیفیت محصول به صرفه است.

روفرشی انواع مختلفی دارد. روفرشی ابریشمی یکی از زیباترین روفرشی های مدرن است که با پهن آن روی فرش می توانید زیبایی منزل را دو چندان نمایید. روفرشی  12 متری نسبت به سایز سایزها فروش بیشتری دارد زیرا امروزه معمولاً افراد یک یا دو فرش 12 متری در پذیرایی یا حال پهن می کنند و مسلماً به روفرشی 12 متری نیاز دارند. اگر قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی را بخواهید می توانید به فروشگاه های فرش مراجعه کنید . مسلماً قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نسبت به روفرشی ساده گران تر خواهد بود.

افراد مغازه دار توجه داشته باشند که با خرید روفرشی از یزد به راحتی می توانند متنوع ترین روفرشی ها را در طرح و رنگ بندی مختلف با قیمت ارزان خریداری کنند. قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی در یزد با توجه به بافت متراکم و ظاهر زیبای محصول مقرون به صرفه و اقتصادی است.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5596″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%238f6e8f%22%2C%22padding-left%22%3A%2215px%22%2C%22padding-top%22%3A%2215px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2215px%22%2C%22padding-right%22%3A%2215px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%7D%7D”]

جهت خرید مستقیم تشک مسافرتی از برترین تولید کننده تشک مسافرتی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری

روفرشی نسبت به فرش سبک تر بوده و شستشوی آن ساده تر است به همین دلیل خانم های ایرانی با خرید روفرشی مناسب از فرش های رنگ روشن خود محافظت می کنند. افرادی که در منزل بچه کوچک دارند خرید روفرشی یک ضرورت برایشان محسوب می شود.

روفرشی مانند فرش در سایزهای مختلف 9،6،3 و 12 متر طراحی و تولید می شود اما روفرشی 12 متری نسبتاً پرفروش تر است زیرا معمولاً یک فرش 12 متری در وسط پذیرایی قرار داده می شود.

روفرشی ابریشمی ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد به همین دلیل توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب نماید. قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی نسبت به روفرشی 9 متری گران تر است اما قیمت روفرشی 12 متری بسته به عوامل مختلفی همچون کیفیت و  جنس محصول متفاوت است. روفرشی از پارچه های بسیار متنوع همچون ابریشم تولید و عرضه می شود. برای مطلع شدن از قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی می توانید به فروشگاه های اینترنتی روفرشی مراجعه کنید.

کسانی که برای بدست آوردن سود و درآمد بیشتر دنبال تولید کننده معتبر هستند، خرید روفرشی از یزد به صورت عمده را امتحان کنند. کارخانه تولید روفرشی در یزد معتبرترین عرضه کننده روفرشی به سراسر ایران است.

امروزه امکان خرید روفرشی از یزد به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. شما برای ثبت سفارش عمده کافی است با شماره تلفن کارخانه تولیدی یزد تماس بگیرید. کارشناس فروش با ارائه راهنمایی های لازم شما را راهنمایی خواهد کرد.

چنانچه برای خرید روفرشی از یزد به سایت فروشگاهی مراجعه کنید خواهید دید در زیر عکس هر روفرشی ویژگی های محصول همچون جنس، سایز و ابعاد دقیق در سایت درج شده است. افرادی که به دنبال  قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی هستید کافی است به یک جستجوی ساده در اینترنت بپردازند.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%238f6e8f%22%2C%22padding-left%22%3A%2215px%22%2C%22padding-top%22%3A%2215px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2215px%22%2C%22padding-right%22%3A%2215px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%7D%7D”]

جهت خرید پارچه زیر سفره از برترین تولید کننده زیر سفره ای اینجا کلیک کنید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی

روفرشی طرح ابریشم معمولاً از الیاف های پلی استر تولید و عرضه می شود. این نوع روفرشی بافت نرم و ظریفی داشته و دارای زیبایی ظاهری جذابی است. روفرشی ابریشمی با زیبایی ظاهری و بافت لطیف مشتریان را به سوی خود کشانده است.

چنانچه قصد خرید روفرشی ابریشمی 12 متری را دارید، می توانید با ورود به فروشگاه های آنلاین از لیست قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی مطلع شوید.

کارخانه تولید روفرشی یزد با کیفیت ترین و جذاب ترین روفرشی ها را در طرح و رنگ بندی متنوع به کل ایران عرضه می کند. قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی یزد بسیار به صرفه و اقتصادی است بنابراین مغازه داران و صاحبان کسب و کار با خرید روفرشی از یزد می توانند درآمد و و سود خود را افزایش دهند.

چنانچه شما دارای فروشگاه فرش و روفرشی هستید با خرید روفرشی از یزد می توانید با کیفیت ترین و زیباترین محصولات را با قیمت ارزان برای فروشگاه تهیه کنید. مشتریان با ورود به فروشگاه روفرشی تمایل دارند یک یا چند روفرشی زیبا و قیمت مناسب را متناسب با فضای منزل خریداری کنند. کیفیت، تنوع و قیمت روفرشی سه فاکتور مهم و اساسی برای هر مشتری است. شما برای بالا بردن فروش این سه فاکتور مهم را در نظر بگیرید.خرید روفرشی از یزد این اطمینان را به شما می دهد تا به ارزان ترین قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی دسترسی پیدا می کنید.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها