روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

خرید روفرشی ۱۲ متری ارزان | کارخانه روفرشی یزد

شرکت زیرانداز حصیری مسافرتی 12 متری 9 متری 6 متری 4 متری
عناوین مقاله

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]با خرید روفرشی 12 متری در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوع و زیبا می‌تواند محافظت خوبی از فرش‌های شما انجام شود و زیبایی دکور منزل شما را چندین برابر کنند.
شستن فرش کاری سخت و پرهزینه می‌باشد، معمولا کسانی که دوست ندارند فرش منزلشان زود کثیف شود و یا کودک خردسالی دارند که ممکن است خوراکی خود را روش فرش بریزد از روفرشی برای پوشاندن و محافظت از فرش استفاده می‌کنند.

همچنین برخی از لکه‌ها مانند چای، قهوه و روغن لکه‌هایی هستند که به سختی از روی فرش منزل پاک می‌شوند بنابراین خرید روفرشی 12 متری می تواند در این امر به شما کمک کند.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

کارخانه روفرشی

خرید روفرشی‌ 12 متری در ایران طرفداران زیادی دارند. خرید روفرشی 12 متری با ضخامت مناسب و طرح‌ها و رنگ‌های زیبا می‌توانند عیوبی مانند زدگی، آفتاب خوردگی و خرابی‌های فرش را بپوشانند.

از دیگر دلایل خرید روفرشی 12 متری این است که می‌توان به عنوان زیر انداز در حیاط منزل، تراس و حتی هنگام سفر استفاده کرد. کارخانه‌های روفرشی اغلب در شهر یزد هستند و طرح‌های متنوعی با بافت‌های جذاب تولید می‌کنند. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد خرید روفرشی 12 متری خواهیم پرداخت.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator][us_image image=”2031″ size=”thumbnail” align=”center” style=”circle”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]جنس روفرش‌های بافته شده در کارخانه روفرشی از جنس‌های مختلفی چون ابریشم، پلی‌استر و مخمل است. شرکت‌ها و کارخانجات بافت روفرشی در شهر یزد با سابقه چندین سال‌ خود همراه با تجربه فراوان به بافت و عرضه روفرشی‌های 12 متری به بازار مشغول‌اند.

روفرشی‌ها بگونه‌ایی طراحی شده‌اند که مانند فرش وزن زیادی ندارند و به راحتی جمع شده و داخل ماشین لباسشویی نیز قابل شستشو هستند.

از این رو کارخانه روفرشی، محصولات خود را با بهتری مواد اولیه می‌بافد. با خرید روفرشی 12 متری از برند‌های معتبر می‌توانید از جنس و ضمانت روفرشی خود اطمینان داشته باشید و سال‌ها از آن استفاده نمایید. کارخانه بافت روفرشی  اقدام به بافت روفرشی‌هایی از جنس الیاف طبیعی، مصنوعی، پنبه، کتان، ابریشم و غیره کرده است.

این شرکت تولید کننده روفرشی با سابقه چندین ساله‌ خود روفرشی‌های کشدار را نیز تولید می کنند که در بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. در ادامه توضیحات بیشتری از جنس و بافت روفرشی و خرید روفرشی 12 متری به شما خواهیم داد.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

آدرس کارخانه روفرشی یزد

در ایران شرکت‌های مختلفی در حال تولید و پخش انواع روفرشی‌ با رنگ‌های زیبا و متناسب با دکوراسیون منزل هستند تا نیاز بازار را برطرف کنند. اغلب برند‌های روفرشی در شهر یزد قرار دارند و در شهرهای مختلف با استفاده نمایندگی فروش روفرشی با مشتریان خود در ارتباط هستند. برای خرید روفرشی 12 متری  به کجا باید مراجعه کرد؟

کارخانجات روفرشی یزد با بکارگیری فناوری‌های نوین در بافت و البته مواد اولیه مرغوب کاملا قابل رقابت با روفرشی‌های ترک هستند. اغلب استقبال مردم نیز از روفرشی‌های بافت یزد بیشتر از ترک است.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator][us_image image=”2340″ size=”thumbnail” align=”center” style=”circle”][us_separator][vc_column_text]

ارزان ترین پتو ها را از نیرباف بخواهید.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]شرکت های مختلف و کارخانه های دیگر در کار تولید انواع متنوعی از روفرشی‌ها هستند. کارخانجات روفرشی یزد انواع روفرشی‌ها را در طرح‌های مدرن، کلاسیک و سنتی روانه بازار می‌کنند.

امروزه محصولات متنوع کارخانجات بافت روفرشی توانسته‌اند سهم بسزایی از بازار روفرشی را به خود اختصاص دهند و با بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات خود نیاز مشتریان را در خرید روفرشی 12 متری 
پاسخ دهند.کارخانه های بافت روفرشی در شهر یزد و شهرک صنعتی قرار دارد.

برای خرید روفرشی 12 متری و تعامل با شرکت های روفرشی می‌توانید با استفاده از اطلاعات تماس در سایت و یا صفحه روفرشی در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

خرید روفرشی

اگر برای خرید روفرشی‌ 12 متری مناسب با فضای منزلتان به بازار بروید با حجم زیادی از تنوع در فرشی‌ها مواجه می‌شوید. تنوع در جنس نخ‌های بکار رفته، تکنولوژی بافت روفرشی، رنگ‌ها و نقش‌های مدرن و کلاسیک همه این‌ها برای این است تا همه مشتریان با سلیقه‌های مختلف راضی باشند.

برای خرید روفرشی‌ 12 متری یزد بهتر است ابتدا محلی را که قرار است روفرشی پهن کنید مشخص نمایید، سپس ابعاد آن را دقیق اندازه بگیرید. ممکن است یک روفرشی 12 متری یا 6 متری احتیاج داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][us_separator][us_image image=”1939″ size=”thumbnail” align=”center” style=”circle”][us_separator][vc_column_text]

تشک مسافرتی نیرباف

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]رنگ در روفرشی و به طور کلی در دکوراسیون منزل بسیار مهم است و خانم‌های خانه در این مورد حساسیت و وسواس زیادی به خرج می‌دهند. هماهنگی رنگ در منزل مخصوصا در جایی که بیشترین استفاده را دارد بسیار مهم است زیرا رنگ‌ها بیشترین تاثیر را در آرامش ساکنین منزل می‌گذارند.

بنابراین قبل از اقدام به خرید روفرشی‌ 12 متری مناسب بهتر است رنگ مناسب دکور خود را انتخاب نمایید. با آگاهی کامل از ابعاد و رنگ مورد نظر در بازار سردرگم نمی‌شوید و راحت‌تر می‌توانید روفرشی خاص خود را انتخاب نمایید.

توصیه ما به شما این است که قبل از اقدام به خرید روفرشی‌ 12 متری سری به سایت های روفرشی بزنید و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. البته می‌توانید از طریق سایت های خرید روفرشی‌ 12 متری یا اینستاگرام خود را انجام دهید.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

خرید روفرشی ۱۲ متری

همانطور که گفته شد روفرشی‌ها با تنوع بالای بافته می‌شوند. جنس نخ بکار رفته در روفرشی‌ها می‌تواند از ابریشم، مخمل و یا پلی استر باشد. در خرید روفرشی‌ 12 متری  بدانید که روفرشی‌هایی از جنس مخمل یا شانل اغلب ضخیم‌تر از دیگر جنس‌ها هستند.

هنگام خرید روفرشی 12 متری دقت کنید اگر در بافت روفرشی از یک نخ معمولی و یک نخ مخمل استفاده شود به آن روفرشی مخمل گفته می شود، اما اگر با دو نخ مخمل بافته شود به آن روفرشی دوشانل گفته می‌شود.

روفرشی‌های پلی استر اغلب سبکتر هستند و شستشوی آن‌ها نیز آسان‌تر است. همچین هنگام شستشو به هیچ وجه تغییر و یا ادغام رنگ در این روفرشی‌ها دیده نمی‌شود.

ابعاد روفرشی‌های موجود در بازار 9متری، 6متری، 3 متری و 12متری است. روفرشی 12 متری می‌تواند به طور کامل یک فرش را بپوشاند و نگرانی شما را بابت کثیفی و شستشو فرش بر طرف کند.

در هنگام خرید روفرشی 12 متری باید به خیلی از موارد دقت کنید. ابتدا رنگ مورد نظرتان که متناسب با دکور منزل است را انتخاب نمایید. روفرشی‌ها غلب در رنگ‌های سورمه‌ایی، طوسی، فیروزه‌ایی و شکلاتی بافته می‌شوند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

خرید روفرشی ۱۲ متری ارزان

در بافت روفرشی‌ها نخ‌ها از جنس‌ها مختلفی بکار می‌رود،‌ همچنین سعی می شود طراحی زیبا و ظریفی در بافت روفرشی‌های یزد بکار رود. بافت روفرشی‌های 12 متری یزد هنر اصیل و صنعت مدرن را به هم آمیخته و توانسته در ایران و جهان به شهرت بسیار بالایی دست یابند.

امروزه سعی می‌شود در کارخانه بافت روفرشی  با بکارگیری مواد اولیه مرغوب روفرشی 12 متری ارزان قیمت به بازار عرضه نماید تا دسترسی مشتریان محترم برای خرید روفرشی 12 متری راحت‌تر شود.

جمع شدن روفرشی در صورت راه رفتن زیاد روی آن یکی از معضلات استفاده از روفرشی است. اما این مشکل در کارخانجات بافت روفرشی یزد به راحتی برطرف شده است. روفرشی‌های کشدار یا روفرشی ترک به دلیل وجود کش در بافت خود باعث می‌شود روفرشی از فرش و یا سطح زیری خود به راحتی سر نخورد و جمع نشود.

خرید روفرشی‌ 12 متری  ارزان و مناسب برای منزل هم فرش شما را از کثیفی و خراب شدن در امان نگه دارد و هم می‌تواند در هنگام سفر به عنوان یک زیرانداز سبک، راحت و زیبا استفاده شود.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner][us_separator][vc_column_text]کارخانه روفرشی یزد نوع دیگری از روفرشی‌ها را به صورت روفرشی دو طرفه می‌بافد که به راحتی می‌توانید در صورت کثیف شدن یک طرف از طرف دیگر آن استفاده نمایید.

کارخانه روفرشی با نیم قرن سابقه در نساجی و بافت انواع روفرشی با استفاده از ماشین‌آلات مدرن و طراحی‌های به روز محصولات مرغوبی را به مشتریان خود در ایران و حتی خارج از مرزهای کشور عرضه می‌کند.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها