روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

قیمت انواع زیر سفره ای 1 عدل | قیمت پارچه زیر سفره ای

قیمت انواع زیر سفره ای 1 عدل | قیمت پارچه زیر سفره ای
عناوین مقاله

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]زیر سفره ای مانند روفرشی یک وسیله محافظتی برای فرش محسوب می شود اما از لحاظ ضخامت، جنس و وزن با هم متفاوت هستند. قیمت انواع زیر سفره ای ارزان تر از روفرشی است و قیمت پارچه زیر سفره ای بر اساس جنس و ضخامتش تعیین می شود.

پهن کردن سفره روی فرش خرید زیر سفره ای را واجب و ضروری تلقی می کند. زیرا در صورت پهن نکردن زیر سفره ای احتمال کثیف شدن فرش  بسیار بالا می باشد.

مادران عزیزی که کودک خردسال دارند حتما به دنبال خرید این محصول باشند زیرا می تواند کمک کننده خوبی برای تمیز نگه داشتن فرش هایشان باشد.

برای دستیابی به قیمت انواع زیر سفره ای و قیمت پارچه زیر سفره ای ارزان بهترین راهکار تهیه این محصول به صورت عمده و بی واسطه است. خرید عمده و بی واسطه از تولیدی های شهرهای مختلف موجب می شود قیمت پارچه زیر سفره ای هر محصول ارزان تمام شود.

با خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی روفرشی و زیر سفره ای می توانید در سریع ترین زمان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع جنس زیر سفره ای به وفور در مراکز تجاری و فروشگاه ها یافت می شود. کارخانه های تولیدی طرح های جذابی از زیر سفره ای را به بازار عرضه می کنند.

قیمت انواع زیر سفره ای وارداتی نسبت به کیفیتی که دارند اصلا مقرون به صرفه نیست زیرا هزینه های اضافی مانند پرداخت گمرک و بالا بودن قیمت دلار و ارز موجب می شود قیمت انواع زیر سفره ای گران محاسبه شود.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”2302″ size=”us_600_600″ align=”center” style=”outlined”][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

کارخانه زیر سفره ای و پارچه زیر سفره ای نیرباف

کارخانه زیر سفره ای و پارچه زیر سفره ای نیرباف با هدف جلب رضایت مشتریان محصولات متنوع را با قیمت ارزان تولید کرده و به بازار عرضه می کند. قیمت انواع زیر سفره ای در کارخانه های تولیدی پایین تر از فروشگاه ها و مغازه های درون شهر است.

پارچه زیر سفره ای می تواند از هر جنسی با هر رنگ آمیزی تولید شده باشد. مراکز پخش زیر سفره ای را به صورت عمده از تولیدکنندگان دریافت کرده و با افزودن مقدار اندکی سود به مشتریان خود به فروش می رسانند. قیمت پارچه زیر سفره ای بستگی به کیفیت و جنس محصول دارد.

برای تولید زیر سفره ای از پارچه های متنوعی به کار گرفته می شود که هر کدام جنس های مختلفی دارد. کیفیت مواد اولیه به کار رفته و جنس پارچه در قیمت انواع زیر سفره ای تاثیر گذار است. ظاهر زیبا و جذاب زیر سفره ای نیز موجب افزایش قیمت پارچه زیر سفره ای می شود.

پارچه ی زیر سفره ای می تواند از جنس مخمل، نایلون،گلیم و یا کوبلنی باشد برای دیدن تصاویر به اینستاگرام سر بزنید. یعنی تنوع جنس پارچه به کار رفته در زیر سفره ای بسیار متعدد است. امروزه زیر سفره ای های از جنس گلیم و مخمل در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

پارچه ترمه در اصفهان بسیار معروف بوده و مورد توجه افراد در شهرهای دیگر نیز قرار گرفته است. قیمت انواع زیر سفره ای ترمه از دیگر پارچه ها گران تر است. اما زیبایی ظاهری پارچه ترمه بسیار جذاب و وصف نشدی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”2303″ size=”us_600_600″ align=”center” style=”outlined”][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

فروش عمده زیر سفره ای

کاربرد زیر سفره ای از نامش مشخص است. زیر سفره وسیله ای  محافظتی برای تمیز نگه داشتن فرش است. یعنی زمانی که شما قصد پهن کردن سفره روی زمین را کرده اید حتما باید پارچه ای را با عنوان زیر سفره ای روی فرش پهن کنید تا مانع از ریختن لکه های غذا روی فرش روشن خود شوید.

کارخانه های تولیدی فروش عمده زیر سفره ای را برعهده دارند. قیمت انواع زیر سفره ای بسته به نوع پارچه به کار گرفته شده متفاوت است. زیر سفره ای های بسیار زیبا و کار شده در بازار موجود است که به دلیل گران بودن قیمت پارچه زیر سفره ای، با قیمت بالا در فروشگاه ها به فروش می رسد. حتی برخی از زیر سفره ای ها از پارچه ی ترمه تولید شده اند که بیشتر برای تزیین روی میز ناهارخوری قرار می دهند.

زیر سفره ای کاربردهای بسیاری دارد. هنگام بازی کردن کودکان با هم می توانید زیرشان پهن کنید تا لکه های خمیر و یا هر چیز دیگری روی فرش باقی نماند. شستن زیر سفره ای بسیار آسان تر از شستن فرش است.

خرید زیر سفره برای هر خانه لازم و ضروری است زیرا در بسیاری مواقع به کمک خانم خانه می آید. تولیدکنندگان براساس کیفیت و جنس محصول قیمت پارچه زیر سفره ای را تعیین می کنند. در کل اگر شما به دنبال لیست قیمت انواع زیر سفره ای هستید می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت به لیست قیمت دسترسی پیدا کنید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”2306″ size=”us_600_600″ align=”center” style=”outlined”][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

قیمت انواع زیر سفره ای

پهن کردن سفره ی غذا یک رسوم قدیمی و مرسوم در ایران است که بسیاری از افراد همچنان به آن پایبند هستند. همچنین در برخی مواقع تعداد میهمان ها آنقدر زیاد است که همگی روی میز ناهار خوری جا نمی شوند. در چنین مواقعی استفاده از زیر سفره ای بسیار کارا و مفید است.

برای دسترسی به قیمت انواع زیر سفره ای باید به تولیدی های زیر سفره مراجعه کنید و یا با تماس به کارخانه های تولیدی درخواست استعلام قیمت پارچه زیر سفره ای را ثبت کنید.

با مراجعه به نساجی ها و فروشگاه های مربوط به پارچه می توانید از قیمت پارچه زیر سفره ای مطلع شوید و در صورت نیاز یکی از آن ها را برای استفاده در منزل خریداری کنید.

خانواده های ایرانی به جای یک عدد چندین زیرسفره ای داشته و در موارد مختلف از یکی از زیرسفره ای ها استفاده می کند.

خرید زیرسفره ای جذاب و زیبا، با کیفیت بالا را می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید. شما قبل از خرید قیمت انواع زیر سفره ای را در سایت بررسی کرده و با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از زیرسفره ای ها را انتخاب کنید.

خرید آنلاین یکی از روش های ساده و سریع برای تهیه قیمت پارچه زیر سفره ای ارزان است. خیلی راحت می توانید عکس زیرسفره ای را مشاهده کنید و در صورتی که از ظاهر آن خوشتان آمد جنس و کیفیت محصول را نیز بررسی کنید.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

الف: قیمت زیر سفره ای جاجیم

قیمت زیر سفره ای جاجیم با توجه به جنس ضخیم و ظاهر زیبای پارچه کمی گران تر از پارچه های معمولی است اما قابلیت های این نوع زیرسفره ای بسیار بالا بوده و خرید آن خالی از لطف نیست. زیر سفره ای جاجیم را می توان برای کاربردهای مختلف استفاده نمود.

طرح های به کار رفته در زیر سفره ای جاجیم سنتی و جذاب است به همین دلیل می توان حتی آن را به عنوان روفرشی برای همیشه روی فرش قرار داد یا حتی روی پشتی های خانه برای تزیین قرار داد. در واقع با پرداخت قیمت پارچه زیر سفره ای می توانید از چندین جهت از زیر سفره ای استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت انواع زیر سفره ای به سایت های فروش زیر سفره ای رفته و روی هر محصول دلخواه کلیک کنید. عکس محصول به همراه قیمت آن در سایت درج شده که می تواند به خریدار کمک نماید.

خرید زیر سفره ای های جاجیم با توجه به جنس مرغوبشان مقرون به صرفه بوده و مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد. این محصول قابل شستشو در ماشین لباسشویی است و به راحتی پس از لکه شدن می توانید در ماشین لباسشویی قرار دهید.

قیمت پارچه زیر سفره ای  ارزان را می توانید از تولیدی ها تهیه کنید. چنانچه قصد خرید عمده از کارخانه های تولیدی را داشته باشید می توانید قیمت انواع زیر سفره ای ارزان را به صورت عمده خریداری نمایید. خرید عمده از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است زیرا اولا قیمت پارچه زیر سفره ای برای هر محصول ارزان تر تمام می شود. همچنین با توجه به نوسانات حاکم بر بازار هر چقدر بیشتر خرید کنید به نفع خودتان است.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

ب: قیمت زیر سفره ای پارچه ای

قیمت زیر سفره ای پارچه ای به عوامل بسیاری بستگی دارد. قیمت پارچه زیر سفره ای در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار است. اگر می خواهید از لحاظ اقتصادی درست اقدام کنید باید انواع زیر سفره ای را در طرح و رنگ متنوع به صورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده از تولید کنندگان موجب می شود که قیمت پارچه زیر سفره ای برای هر محصول ارزان محاسبه شود. همیشه خرید بی واسطه از پرداخت هزینه های مضاعف جلوگیری می کند. هنگامی که مغازه دار از کارخانه های تولیدی قیمت انواع زیر سفره ای را استعلام می گیرد اندکی سود به آن اضافه کرده و با قیمت بالاتری به مشتریان خود می فروشد زیرا به عنوان یک واسط باید درآمدزایی کند.

زیر سفره ای با هدف های گوناگونی خریداری می شود مثلا برخی زیر سفره ای را به عنوان روفرشی روی فرش قرار می دهند زیرا برخی زیر سفره ای ها ترمه بوده و از زیبایی ظاهری جذابی برخوردار است. می توان از این زیر سفره ای ها برای رومیزی نیز استفاده نمود.

قیمت انواع زیر سفره ای به صورت آنلاین نیز ارزان تر از مغازه های سطح شهر است زیرا تولیدکنندگان معمولا وبسایت اینترنتی یا کانال تلگرامی راه اندازی می کنند تا از این طریق به راحتی با مشتریان در ارتباط باشند.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

ج: قیمت زیر سفره ای متری

با جستجو در اینترنت و مشاهده عکس انواع پارچه های زیر سفره ای می توانید متناسب با تم منزل خود یک زیر سفره ای خوشگل و با کیفیت خریداری کنید.

قیمت انواع زیر سفره ای در فروشگاه های اینترنتی مشخص شده و این خود یک مزیت برای خرید اینترنتی محسوب می شود. طرح جاجیم یکی از انواع زیر سفره ای بوده که طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. فروشگاه ها اطلاعات کامل محصولات را همراه با قیمت پارچه زیر سفره ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

زیر سفره ای ها چنانچه با کیفیت و مرغوب باشند به راحتی قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند. قیمت زیر سفره ای متری نسب به زیر سفره ای تکی ارزان تر است. اگر به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید زیر سفره ای های متری را خواهید دید که مشخص کردن تعداد بر اساس متر است.

مغازه داران برای خرید محصول باکیفیت و زیبا باید از چندین تولیدی و کارخانه استعلام قیمت بگیرند، حتی می توانند درخواست نمونه کنند و در صورتی که از مرغوبیت زیر سفره ها مطمئن شد به صورت عمده  قیمت انواع زیر سفره ای را پرداخت نماید.

با جستجو در اینترنت می توانید شماره تماس و آدرس انواع مرکز فروش زیر سفره ای را پیدا کنید . کیفیت محصول مشتریان را راضی نگه می دارد پس از این نکته  نباید غافل شد.

قیمت پارچه زیر سفره ای طوری تعیین شده که هر فرد با هر وضعیت اقتصادی توانایی خرید یک زیر سفره ای را داشته باشد. بنابراین زیر سفره ای ارزان و زیبا را می توان در ایران جستجو کرد.

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

ذ: قیمت زیر سفره ای مخمل

خرید انواع زیر سفره ای از روش های مختلفی صورت می گیرد. فرد برای تهیه یک زیر سفره ای می تواند به بازار مراجعه کند و با ورود به مغازه ها زیر سفره ای دلخواه خود را خریداری نماید. همچنین می تواند با مراجعه به مراکز بزرگ تجاری این محصول را تهیه نماید. مشتری می تواند قیمت پارچه زیر سفره ای را از نساجی ها جویا شود.

خریدار زیر سفره ای برای دستیابی به قیمت انواع زیر سفره ای ارزان از درب کارخانه های تولیدی محصولات مورد نظر را دریافت نماید. فروش آنلاین این امکان را برای عموم فراهم آورده تا در خانه با آگاهی از قیمت پارچه زیر سفره ای محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت زیر سفره ای مخمل بنابر جنس مرغوب و ظاهر زیبای محصول با دیگر اجناس متفاوت است. زیر سفره ای مخمل طرفدار زیادی دارد . این مدل از محصول  بسیار زیبا است و می توان به عنوان روفرشی از آن استفاده نمود. همچنین نرمی و لطافت زیر سفره ای برای مشتریان دلنشین است. زیر سفره ای مخمل می تواند ساده و یا طرح دار باشد، انتخاب ساده و طرحدار بودن محصول به سلیقه مشتری بستگی دارد.

قیمت انواع زیر سفره ای علاوه بر کیفیت و جنس پارچه به سایز محصول نیز بستگی دارد. در فروشگاه های اینترنتی ویژگی های زیرسفره اعم از ضخامت،سایز، رنگ و قیمت پارچه زیر سفره ای درج می شود. زیر سفره ای مخمل را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی به عنوان هدیه برای دوست خود ارسال کنید.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

قیمت پارچه زیر سفره ای

قیمت پارچه زیر سفره ای روی قیمت زیر سفره ای های تولید شده در کارخانه تاثیر می گذارد. زیر سفره ای علاوه بر تمیز نگه داشتن فرش های رنگ روشن شما می تواند حتی برای زیباسازی منزل مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید زیر سفره ای قیمت انواع زیر سفره ای را از فروشنده بخواهید تا با آگاهی کامل یک زیر سفره مناسب با نیازتان خریداری کنید.

زیر سفره را می توانید در سفر و گردش های دوستانه به همراه داشته باشید تا سفره را روی آن پهن کنید. خرید زیر سفره ای به افرادی که صاحب فرزند طفل هستند بسیار توصیه می شود.

با مراجعه به مراکز تجاری فروش پارچه از قیمت پارچه زیر سفره ای مطلع شوید و با آگاهی کامل محصول مورد نظر را به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه کنید.

زیر سفره ای های تولید شده در ایران به دلیل متریال مرغوب در کل جهان محبوب بوده و به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. قیمت انواع زیر سفره ای با توجه به کیفیت و دوامشان مقرون به صرفه است. بافت برخی زیر سفره ای ها کاملا مانند روفرشی های تولید شده است.

تفاوت زیر سفره ای و روفرشی در جنس نخ های استفاده شده و ضخامت محصول است. زیر سفره ه ای به نسبت نازک تر از روفرشی ها هستند و به همان نسبت قیمت انواع زیر سفره ای ارزان تر است.[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها