قیمت تشک مسافرتی دو نفره | قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف

قیمت تشک مسافرتی دو نفره | قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]قیمت تشک مسافرتی دو نفره و قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف دو مورد از مواردی است که در این مطلب، به توضیح آنها پرداخته شده است. بسیاری از افراد برای مسافرت های چند روزه، تصمیم میگیرند وسایل سفر مختلفی را همراه خود داشته باشند. تشک مسافرتی از جمله این وسایل است که از گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده است. افرادی که به سفر های طولانی میروند، به جهت اینکه در شب خواب باکیفیتی داشته باشند لازم است یک تشک مسافرتی مناسب همراه خود ببرند.

در گذشته، تشک ها بسیار سنگین بوده و چندان به راحتی حمل نمیشدند. امروزه با پیشرفت صنعت تشک سازی، از الیاف های با کیفیتی استفاده میشود که علاوه بر ماندگاری بالا به مقدار قابل توجه ای از وزن تشک کاسته شده است. در نتیجه دیگر حمل کردن تشک های مسافرتی، سختی گذشته را ندارد.

نیرباف انواع تشک های یک و دونفره در رنگبندی های مختلف را ارائه میکند. تشک های عرضه شده این مجموعه با وجود وزن کم آنها، استحکام و مقاومت بالایی که دارند. انواع تشک نیرباف با توجه به دوام بالایی که دارند، در اثر شستشوی زیاد خراب نمیشوند و همچنان رنگ و ماندگاری خود را حفظ میکنند.

ما در این مقاله تصمیم داریم در مورد قیمت تشک مسافرتی دونفره و همچنین قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف توضیحاتی را ارائه دهیم. نیرباف یک مجموعه تولیدی معتبر است که محصولات مختلفی را به صورت عمده عرضه میکند. فروشندگانی که در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنند، میتوانند علاوه بر مراجعه حضوری  صفحات نیرباف را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و از جدیدترین محصولات به همراه قیمت آنها، اطلاع یابند.[/vc_column_text][us_image image=”7207″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت تشک مسافرتی دو نفره

عوامل مختلفی بر قیمت تشک مسافرتی دو نفره تاثیر میگذارند. جنس و الیاف به کار رفته در تشک و رنگ بندی از جمله مواردی است که قیمت نهایی محصول را تغییر میدهند. هرچه الیاف به کار رفته در تشک مرغوب تر باشد، قیمت آن نیز نسبت به سایر محصولات، افزایش مییابد.

با رایج شدن این نوع تشک، سودآوری خوبی در زمینه فروش محصولات مسافرتی نصیب فروشندگان میشود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که در حوزه محصولات مسافرتی فعالیت میکنند، قصد دارند انواع تشک مسافرتی را در لیست کالاهای فروشگاه خود قرار دهند. خرید از یک مجموعه معتبر میتواند خیال شما را بابت کیفیت محصولات راحت کند.

نیرباف مرکز فروش عمده انواع محصولات مسافرتی است که فروشندگان علاوه بر مراجعه حضوری میتوانند از طریق شماره تلفن های مربوطه در قسمت تماس با ما، در سایت نیرباف و همچنین واتساپ و تلگرام مجموعه با کارشناسان نیرباف در تماس باشند. همچنین در پیج اینستاگرام نیرباف، انواع محصولات جدید به همراه رنگ بندی ارائه شده است که تصمیم گیری را برای خرید محصول آسان تر میکند. در صورتی که میخواهید از قیمت تشک مسافرتی دونفره اطلاع یابید در قسمت تماس با ما، از طریق شماره تلفن های مربوطه با کارشناسان فروش در تماس باشید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت تشک مسافرتی یک نفره

به تشک های مسافرتی، معمولاً تشک مهمان نیز گفته میشود. این تشک ها بر روی زمین قرار میگیرند. در قدیم که تعداد مهمان ها بیشتر بود، از این نوع تشک بسیار استفاده میشد. البته با توجه به وزن زیاد این تشک ها در قدیم، حمل آنها چندان راحت نبود. دلیل وزن بالای این تشک ها، استفاده از پنبه در آنها بود.

امروزه تشک های مسافرتی یا مهمان اغلب از جنس الیفا و اسفناج هستند. در نتیجه علاوه بر ماندگاری بالا، وزن آنها نیز به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده که به راحتی قابل حمل باشند. با توجه به اندازه جمع و جور این تشک ها و راحتی حمل و جابه جایی، این دسته از محصولات بسیار مناسب خانه ها و آپارتمان های کوچک امروزی است.

تشک های مسافرتی دارای کاور هایی نیز هستند که حمل آنها را بسیار آسان میکنند. تشک های مسافرتی امروزی، بر اثر شست و شوی زیاد خراب نمیشوند. با توجه به مزایایی که تشک های مسافرتی دارند، تهیه آنها برای تکمیل فروشگاه شما گزینه مناسبی است.

چنانچه در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، میتوانید کالاهای مسافرتی با کیفیت از جمله تشک مسافرتی را به صورت عمده، از مجموعه نیرباف تهیه نمایید. برای اطلاع از قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف، در بخش ارتباط با ما با کارشناسان مجموعه نیرباف در ارتباط باشید.[/vc_column_text][us_image image=”7208″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت تشک مسافرتی ارزان

به دلیل اینکه به صورت مستقیم از کارخانه تشک را خریداری میکنید، واسطه ها حذف شده و قیمت نهایی محصول ارزانتر حساب میشود. تشک های مسافرتی از الیاف طبی مخصوصی تشکیل شده اند که باعث میشوند محصول سبک تر بوده و راحت تر حمل شود.

وزن یک تشک مسافرتی تقریباً 2 کیلوگرم است که به دلیل سبک بودن آن، از محصولات مسافرتی محبوب به حساب میآید. این تشک ها قابل شست و شو بوده و دوام بالایی دارند. تمامی تشک های مسافرتی با کاور مخصوص تحویل داده میشود که علاوه بر جلوگیری از کثیفی، در حمل و نقل نیز بسیار به کمک ما میآیند. به دلیل به صرفه بودن قیمت تشک مسافرتی، مشتریان زیادی تمایل دارند آن را تهیه کنند. هرچقدر جنس و الیاف تشک مرغوب تر باشد، قیمت تشک بالاتر میرود. رنگ بندی نیز از مواردی است که در قیمت نهایی تشک تاثیر دارد.

برای تهیه عمده انواع تشک مسافرتی تک یا دونفره، میتوانید از بخش ارتباط با ما، با کارشناسان مجموعه نیرباف در تماس باشید. اگر در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، شما با خرید عمده از نیرباف محصولات باکیفیتی را دریافت میکنید که از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه به حساب میآیند. جهت اطلاع از قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف میتوانید با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل فرمایید. همچنین امکان ارتباط با کارشناسان نیرباف از طریق واتساپ و تلگرام نیز وجود دارد.[/vc_column_text][us_image image=”7209″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

کارخانه تولیدی تشک مسافرتی ارزان نیرباف

مجموعه نیرباف سعی نموده، محصولات باکیفیت با قیمت به صرفه ای را به شما فروشندگان گرامی عرضه کند. اولین نکته مورد توجه در حین خرید، قیمت تشک مسافرتی دونفره است. این قیمت بستگی به عوامل مختلفی دارد. استفاده از الیاف و اسفنج در تشک های نیرباف باعث شده کیفیت محصولات در سطح بالایی قرار بگیرد.

شما با مراجعه حضوری میتوانید از شرایط خرید و بررسی قیمت تشک مسافرتی ارزان نیرباف اطلاع یابید. همچنین در صفحه اینستاگرام نیرباف، نوع و رنگ بندی محصولات ارائه شده است. بررسی این موارد قبل از خرید، بسیار به شما کمک میکند. علاوه بر مراجعه حضوری، امکان سفارش محصول از طریق تلگرام نیرباف نیز وجود دارد. این امکان برای فروشندگان عزیز به وجود آمده که محصولات باکیفیت را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند. در نتیجه با حذف واسطه ها، قیمت نهایی کمتر محاسبه میشود.

در صورتی که سوالاتی درباره نحوه خرید محصولات نیرباف داشتید، میتوانید از طریق واتساپ نیرباف با کارشناسان در ارتباط باشید. متخصصان مجموعه، انواع مشاوره و راهنمایی را در زمینه خرید عمده محصولات به شما ارائه میکنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها