قیمت تشک مسافرتی 3k | فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت

قیمت تشک مسافرتی 3k
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]قیمت تشک مسافرتی 3k | فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت از جمله موضوعاتی هستند که امروز در این مقاله از نیرباف قصد بررسی آنها را داریم.به طور کلی تشک های مسافرتی به خاطر وزن کم و سبک بودنشان، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. همچنین تشک مسافرتی بسیار کم جا بوده و به راحتی می توان آن را در اتومبیل شخصی همیشه حمل کرد.

شرکت تولیدی نیرباف یکی از معتبرترین و باتجربه‌ترین شرکت های عرضه کننده انواع تشک مسافرتی در طرح و رنگ های گوناگون می باشد. قیمت تشک مسافرتی 3k و تشک های مشابه آن در تولیدی نیرباف بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

از این رو فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت از جمله خدمات ارایه شده توسط نیرباف به مشتریان عزیز می باشد.

شاید برایتان سوال باشد چه عواملی بر روی قیمت تشک مسافرتی تاثیر گذارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم عوامل مختلفی مانند کیفیت الیاف به کار رفته در ساخت آن، متریال پارچه، درجه کیفی زیپ دوخته شده بر روی تشک و حتی طرح و نوع مدل آن تاثیر مستقیمی یر روی قیمت تمام شده تشک خواهد گذاشت.

اگر قبل از خرید عمده یا خرده خود قصد دارید از قیمت تمام محصولات موجود در شرکت نیرباف آگاهی یابید، تنها کافیست به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و با شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما، تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی نیاز های شما عزیزان خواهند بود. پس اگر قصد خرید و فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت را دارید، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت تشک مسافرتی ارزان ۳k

تشک های مسافرتی در انواع ابعاد مختلف و به صورت تک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند. مدل تکنفره این تشک ها به طور معمول از دو نفره آن ارزانتر می باشد. از طرفی به دلیل آسانی در حمل و نقل و وزن کم تشک تک نفره، این مدل فروش بیشتری نسبت به دو نفره دارد‌. اگر از جمله فروشندگان تشک های مسافرتی در کشور هستید، باید بدانید که خرید عمده اگر بدون واسطه و مستقیما از کارخانه تولیدی صورت گیرد، سود شما بیشتر خواهد بود.

لذا ما به شما توصیه می کنیم که از تشک های شرکت نیرباف به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید. در این ثورت سود بیشتری نصیبتان خواهد شد. همچنین در شرکت نیرباف به دلیل طرح فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت؛ تشک های عرضه شده در این تولیدی بسیار منصفانه و ارزان می باشد و از این جهت نیز سود بیشتری عاید فروشنده خواهد شد.

یکی از پرفروش ترین محصولات در سال های اخیر تشک مسافرتی سه کیلویی است، از این رو قیمت تشک مسافرتی 3k از جمله متداول ترین سوالات فروشندگان می باشد. پس اگر به دنبال تولیدی مناسب و ارزان قیمت برای خرید عمده و خرده تشک هستید، تنها کافیست با نیرباف تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با مراجعه به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام تولیدی نیرباف، از محصولات جدید شرکت اطلاع یابید و سوالات خود را مشاوران و کارشناسان مجموعه بپرسید.[/vc_column_text][us_image image=”6532″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

فروش تشک مسافرتی ارزان

همانطور که پیش از این هم گفته شد، تشک یک کالای پرمصرف و ضروری در کل جهان می باشد. علت مصرف بالای این محصول به این دلیل است که انسان ها بخش قابل توجهی از زندگی خود را در جای خواب خود سپری می کنند‌.

از این رو مهم است کالا خوابی که از آن استفاده می کنند،‌ دارای کیفیت بالا و قابل قبولی باشد‌. به خصوص اگر در مسافرت باشید و شب را در کمپ یا چادر خود سپری کنید، باید یک جای خواب سبک و کم وزن با خود به سفر ببرید و شب را داخل ان بخوابید. لذا تشک های مسافرتی نیرباف بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

ناگفته نماند که تشک های مسافرتی در انواع طرح و ابعاد مختلف طراحی‌ و تولید می شوند. یکی از پرفروش‌ترین زیرانداز مدل های تشک مسافرتی، تشک 3k است، از این رو قیمت این تشک بسیار مورد توجه عموم قرار دارد. از طرفی بسیاری از مردم عادی و فروشندگان به دنبال یک تولیدی هستند که طرح فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت داشته باشد.

بنابراین بتوانند با قیمت مناسب تر این محصول را تهیه نمایند. کارخانه تشک مسافرتی نیرباف یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدی های تشک مسافرتی در ایران می‌باشد. این شرکت با بهره گیری از متریال های روز دنیا و کیفیت بالا، تشک هایی را با قیمت بسیار مناسب تولید کرده و در اختیار عموم قرار می دهد.

بنابراین اگر به دنیا خرید تشک مسافرتی ارزان قیمت هستید تنها کافیست با نیرباف تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتساپ به مشاوران و کارشناسان این مجموعه پیام داده و با آنها مشورت نمایید.[/vc_column_text][us_image image=”6527″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت تشک یک نفره معمولی

همانطور که پیش از این هم بدان اشاره شد، تشک های مسافرتی انواع گوناگونی دارند و برخی از آنها بسیار نرم و لطیف طراحی شده اند تا مناسب افرادی باشند که به تشک نرم نیاز دارند. بنابراین اگر شما خریدار یا مغازه دار تشک های مسافرتی هستید، تنها کافیست به وسیله یک تولیدی معتبر و خوش سابقه که قیمت های مناسبی هم دارد اقدام به خرید سفارشات عمده و خرده خود نمایید‌.

اگر شما به ثورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید کالای خود از تولیدی مورد نظرتان نمایید، سود بسیار بیشتری نصیبتان خواهد شد، چرا که دست دلالان به این معامله نخواهد رسید. اغلب خریدارانی که با شرکت نیرباف تماس میگیرند اغلب قیمت کالا های مختلف را به صورت تکی می پرسند، به طور مثال قیمت تشک مسافرتی 3k یا 2k و… چند است واین کار باعث گرفته شدن وقت دو طرف خواهد شد.

شرکت تولید تشک مسافرتی نیرباف به منظور حل این مشکل، یک لیست قیمتی به خریداران خود ارائه می دهد که در آن قیمت تمام محصولات عرضه شده توسط نیرباف آورده شده است. از این رو مغازه‌داران و مردم عزیز می توانند پس از مشاهده قیمت ها و تصمیم گیری قطعی متناسب با بودجه شان، اقدام به خرید کالای مورد نظر نمایند.

فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت سکی دیگر از ویژگی های برتر نیرباف نسبت به سایر رقبا در بازار عرضه و تقاضا می باشد.

از این رو اگر قصد خرید تشک مسافرتی در هر نوعی را دارید، تنها کافیست با شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما، در سایت نیرباف تماس حاصل فرمایید و به کمک مشاوران و کارشناسان مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش، کالا مورد نظرتان به همراه فاکتور به شما تحویل داده خواهد شد.

ناگفته نماند که تشک های تولید شده در تولیدی نیرباف به دلیل همین قیمت پایین و مقرون به صرفه فروش بسیار بالایی داشته و از کیفیت و طول عمر بالایی نیر برخوردار است. لذا اگر در زمینه خرید و فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت فعالیت دارید، بدون شک همکاری با تولیدی نیرباف بهترین تصمیم در زمینه کاری تان خواهد بود.[/vc_column_text][us_image image=”6525″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت تشک مسافرتی دونفره

به طور کلی تشک های مسافرتی در دو مدل تکنفره و دو نفره در بازار عرضه می شوند. این تشک ها از نظر قیمتی نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. اغلب تشک تکنفره ارزان تر از تشک دونفره است. از این رو تشک های تکنفره فروش بیشتری دارند. همچنین این تشک ها در انواع وزن های مختلف به بازار عرضه می شوند.

قیمت تشک ها بر اساس وزن آنها متفاوت می باشد. به طور مثال  قیمت تشک مسافرتی 3k با تشک ‌k2 یا 2/5k فرق دارد. اما اگر برای خرید این محصول از طریق یک تولیدی اقدام کنید که طرح فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت را داشته باشد، هر مدل تشکی که بخرید از نظر اقتصادی برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.

شاید برایتان سوال باشد که متریال به کار رفته در ساخت تشک چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای تولید تشک مسافرتی اغلب از الیاف مصنوعی با کیفیت استفاده شده و در اخر با یک بسته بندی خوب و با کیفیت تحویل مشتریان داده می شود. همچنین افراد می توانند به دلیل جاگیر نبودن این تشک ها، همیشه یکی از آن ها را در اتومبیل خود قرار دهند.

شما می توانید برای اگاهی از قیمت تشک مسافرتی 3k و برخورداری از طرح فروش تشک مسافرتی ارزان قیمت شرکت نیرباف، با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان فروش نیرباف صحبت نمایید. اگر شما هم از طریق خرید و فروش تشک های مسافرتی ارزان قیمت درامد کسب می کنید، باید بدانید که هر اندازه که از تولیدی ارزان قیمت تری اقدام به خرید تشک نمایید، همان اندازه در هنگام فروش آن سود خواهید کرد.

از این رو شرکت نیرباف تشک های مسافرتی مختلف و باکیفیتی را مطابق با سلیقه افراد گوناگون تولید و در اختیار فروشندگان و مغازه داران قرار می دهد. اگر برایتان سوال است که چرا تشک ها در انواع گوناگون تولید می شوند، باید بگوییم که تشک مسافرتی یک کالای خواب مهم محسوب می شود، چرا که بر روی سلامت انسان ها بسیار تاثیرگذار است.

از این رو تشک هایی که در تولیدی نیرباف تهیه می سود کاملا مطابق با سلیقه و نیاز مردم تهیه و تولید می شود تل پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای باشد. بنابراین اگر به عنوان یک فروشنده، برای سلیقه و نیاز مشتریان خود ارزش قائلید، باید اجناس خود را از یک تولید کننده خوش سابقه و معتبر خریداری کرده و با قیمت مناسب در اختیار عموم قرار دهید.

شرکت تولیدی نیرباف یکی از تولیدی های قدیمی و خوش سابقه در ایران است که همواره به سلیقه مشتری و متقاضی احترام گذاشته و کالا هایی مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان با قیمت منصفانه تولید کرده است. پس اگر قصد خرید خرده و عمده تشک مسافرتی ارزان را دارید، تنها کافیست با شرکت‌ نیرباف تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجموعه در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها