قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار | قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری

قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار | قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار | قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری از جمله موضوعاتی است که امروز در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد. امروزه برای حفظ و نگهداری از فرش‌های نو از انواع متنوعی از روفرشی استفاده می‌کنند.  در برخی از موارد نیز برای پنهان کردن نقص یک فرش از این نوع روفرشی استفاده می‌شود. به طور قطع می‌توان گفت روفرشی به یک کالای اساسی و مهم مبدل گشته و برای زیباتر شدن خانه لازم است. از نمونه‌های زیبا و کاربردی که امروزه توسط صنعت نساجی به بازار ارا‌ئه می‌شود نوع کشدار آن است. این محصول کارایی خوبی را دارد و موارد استفاده از آن بسیار زیاد می‌باشد.

قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار براساس نوع و کیفیتی که دارد متغیر خواهد بود. اگر به دنبال این هستید که بدانید قیمت روفرشی کشدار ایرانی چقدر است؟ با ما در این مقاله همراه بمانید. ما می‌خواهیم در مورد عواملی صحبت کنیم که بر روی قیمت این محصول اثر گذار هستند. این عوامل را در چند دسته می‌توان تقسیم بندی کرد. قیمت هر روفرشی براساس ابعادی که دارد متغیر است. ابعاد این روفرشی از دوازده متری، نه و شش یا چهار متری متغیر می‌باشد.

هر کدام از این ابعاد با قیمت متفاوتی به فروش می‌رسد. بدیهی است که هرچه اندازه و سایز این محصول بزرگ‌تر باشد هزینه خرید آ‌ن نیز بالاتر خواهد بود. عوامل دیگری نیز هستند مانند جنس روفرشی، که انواع مختلفی مانند ابریشمی، شاتل و مخملی که بر روی نرخ نهایی موثرند. هر یک از این جنس‌ها دارای قیمت متفاوتی بوده به طور مثال نوع ابریشمی آن گران‌تر از دیگر جنس‌های موجود است.[/vc_column_text][us_image image=”7500″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار

همیشه برای خریداران عمده قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار اهمیت دارد. آنها باید بدانند که با خرید و فروش این محصول چه سودی به دست خواهند آورد. این سرمایه گذاری باید با سود دهی خوبی روربرو شود تا خریداران عمده بتوانند بر روی این پروژه سرمایه گذاری کنند. از آنجایی که خرید و فروش روفرشی کشدار بسیار داغ است و مردم برای خانه خود از این محصول خریداری می‌کنند سرمایه گذاری در این بخش سود خوبی خواهد داشت.

قیمت روفرشی کشدار ایرانی نسبت به نوع ترک آن ارزان‌تر است. برخی فکر می‌کنند این تفاوت قیمت به دلیل جنس بی‌کیفیت ایرانی می‌باشد اما این یک باور اشتباه در میان خریداران است. جنس ایرانی چون هزینه‌هایی مانند گمرک را ندارد همواره با قیمت ارزانتری نیز به فروش می‌رسد. جنس ترک به دلیل اینکه این هزینه‌های اضافی را دارد تا به دست مصرف کننده برسد هزینه خرید بیشتری را خواهد داشت.

همچنین این نوع روفرشی از کیفیت خوبی نیز برخوردار است که آن را با ویژگی‌های منحصر به فردی روبرو کرده، مانند قابلیت پاخوردگی فراوان، این روفرشی را تا سال‌ها می‌توان استفاده کرد و با پا زدن خراب نمی‌شود. پس بدون آنکه نگرانی در مورد کیفیت این کالا را داشته باشید هر تعداد از این محصول را که می‌خواهید از طریق تلگرام و دیگر فضای مجازی سفارش دهید تا برای شما ارسال گردد.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری

همانطور که گفتیم قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار با نوع ساده متفوت است. در نوع روفروشی کشدار دوخت بیشتری ایجاد شده از این رو قیمت بالاتری به نسبت روفرشی ساده دارد. این کشی که دور روفرشی را احاطه کرده است باعث ثبات این محصول بر روی فرش می‌شود. نیازی نیست که مدام روفرشی را صاف کنید و نگران این قضیه باشید. روفرشی ۱۲ متری به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتری که دارد گران‌تر از سایر موارد است.

قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار و قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری را می‌توانید از طریق واتساپ نیز جویا شوید. این محصول به دلیل اینکه جنس متنوعی دارد با نرخ متفاوتی به فروش می‌رسد. قبل از اینکه این کالا را سفارش دهید در مورد نوع جنسی که دارد مطمئن شوید. جنسی را تهیه کنید که تا سال‌ها سالم بماند و نیازی نباشد بعد از مدتی دوباره روفرشی بخرید.

به نوع دوختی که دارد دقت کنید آیا به نحوی بافته شده است که با شستن خراب نشود؟ تولیدکنندگان به این موضوع توجه زیادی دارند که جنسی را که به فروش می‌رسانند از هر حیث مقاوم باشد تا در برابر هر نوع ضربه‌ای پاره نشود. الیافی که در این روفرشی به کار برده می‌شود نرم و انعطاف پذیر است که این موضوع بر روی افزایش قیمت آن موثر بوده، حال آنکه مدل‌های دیگر و قدیمی که در بازار وجود دارند اغلب خشک هستند و انعطاف پذیری ندارند.[/vc_column_text][us_image image=”7503″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۹ متری

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۹ متری نیز مانند سایر محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد ولی از نوع ۱۲ متری آن ارزان‌تر است. امروزه استفاده از فرش‌های نه متری افزایش یافته و در پی آن خرید روفرشی نیز رونق خوبی داشته است. قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار ایرانی را می‌توانید از طریق اینستاگرام نیز مطلع شوید.

ما در این فضای اجتماعی یک پیج داریم که تمامی اطلاعات مربوط به محصولات را در آ ن بیان کرده‌ایم. مشتریان عمده می‌توانند از طریق این پیج با ما در ارتباط باشند. ما تمامی محصولات خود را قبل از فروش معرفی می‌کنیم و ویژگی‌هایی را که دارند به خوبی بیان می‌نماییم. به این دلیل مشتری می‌تواند با دید بازی این کالا را برای خود سفارش دهد. فروشندگانی که روفرشی را به صورت تکی به فروش می‌رسانند می‌توانند از این پس کالای عمده خود را از ما بخرند.

ما بدون واسطه این روفرشی را برای آنان ارسال می‌کنیم. حتما می‌دانید که واسطه‌ها یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار هستند. وقتی این واسطه از بین برود دیگر کسی نمی‌تواند سواستفاده کند و آن را با قیمت بالایی به فروش برساند.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۶ متری

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۶ متری را به صورت کلی می‌توانید از طریق این سایت نیز جویا شوید. اگر خریدار عمده هستید همین حالا برای خرید ارزان قیمت اقدام کنید. با یک سرچ می‌توانید تفاوت قیمت ما را با دیگر مراکز خرید بفهمید. در نهایت برای خرید با قیمت مناسب از طریق این سایت اقدام کنید. قیمتی که کارخانه برای این روفرشی اعلام می‌کند براساس معیارهای مانند کیفیت، جنس و سایز روفرشی است.

به دلیل اینکه مواد اولیه بافت روفرشی داخلی هستند قیمت آن نیز در مقابل ا جناس خارجی ارزان‌تر است. قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار با توجه به هزینه‌هایی که برای تولید به کار برده می‌شود ارزیابی می‌گردد. این قیمت گذاری به صورت تخصصی انجام می‌شود. کارخانه تولید این محصول، در نظر دارد که تولیدات خود را افزایش دهد زیرا وقتی این محصول در بازار زیاد باشد به ثبات قیمتی برخورد می‌کند و افزایش قیمت در این مورد نخواهد بود.

خوشبختانه در چندین سال اخیر با وجود نوسانات اقتصادی بالا در کشور اما قیمت روفرشی افزایش آنچنانی نداشته است. این کارخانه با تولید انبوهی از روفرشی بازار داغ فروش روفرشی را به خود اختصاص داده است. جهت خرید خرده و تکی محصولات نیرباف می توانید به آدرس مقابل https://nirbaft.ir/shop/ مراجعه نمایید.[/vc_column_text][us_image image=”7499″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۴ متری

قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۴ متری از همه ابعادی که در بازار می‌بینید ارزان‌تر است. به دلیل اینکه این روفرشی کوچک است قابلیت حمل بهتری را دارد و در مسافرت‌ها نیز گزینه خوبی برای استفاده است. به طور کلی وزنی که این روفرشی کشدار ایرانی دارد بر روی هزینه‌های خرید نیز موثر است.

خریداران دوست دارند که محصولی را که تهیه می‌کنند از هر نظر باکیفیت باشد. ما در این مرکز همه این انتظارات شما خریداران عمده را برطرف می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار ایرانی شماره‌ تماس‌هایی در قیمت تماس با ما موجود است که می‌توانید از این طریق نیز با ما در ارتباط باشید. راه‌های ارتباطی گسترده هستند تا مشتری بتوانید از هر راهی که در دسترس دارد با ما ارتباط بگیرد.

شما نیز می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار در سایزهای مختلف با ما در ارتباط باشید. تلفن پاسخگویی ما به صورت ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما مشتریان گرامی‌ می‌باشد. حتما شما نیز دوست دارید قبل از خرید این اجناس اطلاعات مهمی مانند قیمت، نوع جنس و الیافی که دارد را جویا شوید پس در اسرع وقت تماس بگیرید و در رابطه با قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار و قیمت روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری با مشاوران فروش ما صحبت کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها