روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

قیمت روز زیرانداز حصیری | قیمت زیرانداز ضد آب 12 متری و 9 متری

قیمت روز زیرانداز حصیری | قیمت زیرانداز ضد آب 12 متری و 9 متری
عناوین مقاله

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]نمایندگی های عرضه کننده انواع زیراندازها برای فروش بیشتر وارد فضای مجازی شده اند. انواع زیراندازهای تولید شده را به همراه قیمت در کانال تلگرامی قرار می دهد تا افراد از تولید محصولات جدید مطلع شوند. قیمت زیرانداز ضد آب نمایندگی ها به مراتب ارزان تر از قیمت زیراندازهای مغازه دار است. به همین دلیل برای استعلام قیمت روز زیرانداز حصیری به سراغ نمایندگی ها و تولیدکنندگان روید.

اگر شما صاحب مغازه و فروشگاه هستید برای دسترسی به قیمت زیرانداز ضد آب ارزان باید تولیدکنندگان معتبر را از سراسر ایران بیابید و بشناسید. قیمت روز زیرانداز حصیری به عوامل بسیاری بستگی دارد.

ضخامت، کیفیت و متراکم بودن حصیر، سایز همگی روی قیمت گذاری موثر هستند .زیراندازهای حصیری وزن سبکی دارند  و می توان آن را به راحتی جا به جا نمود. دو دسته در بالای زیراندازها قرار داده شده تا افراد بتوانند راحت تر آن را حمل کنند. زیراندازهای حصیری ضد آب هستند و می توان از آن در مکان های مختلف یعنی دشت و دریا استفاده نمود. این نوع زیراندازها قابلیت شستشو دارند و پس از هر بار استفاده می توانید به راحتی آن را بشویید.

کارخانه های تولیدی با توجه به نیاز مشتریان زیراندازها را در سایزهای مختلف تولید می کند و رنگ های متنوعی را به بازار عرضه می کند زیرا سلیقه هر فرد با دیگری متفاوت است. مغازه دار باید تمام رنگ های زیراندازهای حصیری را موجود داشته باشد تا در زمان مراجعه مشتری بتواند همه رنگ ها را به وی نشان دهد.

قیمت روز زیرانداز حصیری با توجه به قیمت مواد اولیه متغیر است. قیمت زیرانداز ضد آب به دلیل خاصیت ضد آب بودنش مقرون به صرفه است. با خرید عمده و بی واسطه از کارخانه تولیدی انواع زیرانداز قیمت مناسب را از درب کارخانه تحویل بگیرید.

[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”3376″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][vc_column_text]

جهت تماس مستقیم با تولیدی زیر سفره ای از طریق whats app اینجا کلیک کنید.

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

قیمت روز زیرانداز

زیرانداز یکی از تجهیزات مهم در هر سفر محسوب میشود. زیرانداز حصیری یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین زیراندازهای موجود در بازار است که جهت شناخت و آشنایی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

 قیمت روز زیرانداز حصیری با توجه به کیفیت و جنس محصول مشخص می شود. زیراندازها انواع مختلفی دارند. برخی زیراندازها از جنس پارچه و برخی دیگر از جنس برزنت و یا اسپان باند تولید شده اند . قیمت زیرانداز ضد آب با توجه به ویژگی منحصر به فردش بیشتر از نوع ساده آن است.

در این مطلب در مورد قیمت روز زیرانداز حصیری و ویژگی های دیگر این محصول صحبت خواهیم کرد. فرض کنیم اکنون شما قصد دارید یک زیرانداز مسافرتی برای خانواده خود خریداری کنید . توجه به چه نکاتی در خرید زیرانداز حائز اهمیت است؟

برای خرید زیرانداز مناسب، ابتدا باید هدف از خرید زیرانداز را برای خود مشخص کنید سپس با در نظر گرفتن ویژگی های زیرانداز مورد نظر خود اقدام به خرید یکی از انواع زیراندازها نمایید. زیراندازها در سایزهای مختلفی تولید می شوند پس هنگام خرید به سایز محصول توجه کنید. سایز زیرانداز را متناسب با تعداد نفرات خود انتخاب کنید. همیشه سایز را کمی بزرگ تر از تعداد نفرات در نظر گیرید زیرا قسمتی از زیرانداز برای قرار دادن وسیله ها اشغال خواهد شد.

برای خرید عمده زیرانداز های مختلف چه اقداماتی لازم است؟ اول انواع زیراندازها را بررسی کنید سپس تولیدکنندگان را بشناسید و قیمت روز زیرانداز حصیری را از هر کدام استعلام بگیرید . برای دسترسی به قیمت زیرانداز ضد آب ارزان تولید کننده زیرانداز های مرغوب با قیمت مناسب را پیدا کنید.

زیراندازها سایزهای مختلفی دارند که تولیدکنندگان انواع سایز زیرانداز را در طرح و رنگ بندی متنوع تولید می کنند. طبیعتاً قیمت زیرانداز ضد آب با کیفیت و مرغوب نسبت به جنس ضعیف تر گران تر است.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت انواع زیرانداز حصیری به روز

عوامل متعددی در قیمت انواع زیرانداز حصیری به روز تاثیرگذارند. این مطلب در مورد قیمت روز زیرانداز حصیری و عوامل موثر در قیمت گذاری می باشد. زیراندازهای تولید شده در ایران غالباً یا از جنس پارچه هستند و یا از برزنت و پلاستیک تولید شده اند.

هر یک از این نوع زیراندازها برای مکانی خاص طراحی شده است. تمام زیراندازها را می توان در هر مکان استفاده نمود اما برای راحتی افراد بهتر است زیراندازهای پارچه ای را در مکان های سطح صاف استفاده نمود.

زیرانداز حصیری ضد آب را می توان در جنگل و دریا نیز استفاده نمود. قیمت زیرانداز ضد آب با توجه به ضد آب بودن محصول مقرون به صرفه است زیرا این نوع زیرانداز بسیار کاربردی بوده و قابل استفاده در محیط های مرطوب و خس و خاشاک دار است.

دسترسی به قیمت روز زیرانداز حصیری به چه صورت امکان پذیر است؟ امروزه با توجه به آنلاین بودن تولیدکنندگان، دسترسی به قیمت روز زیرانداز حصیری کار ساده ای است.

اگر خاصیت ضد آب بودن محصول برایتان مهم است می توانید قیمت زیرانداز ضد آب را در اینترنت جستجو کنید. با خرید یک زیرانداز ضد آب خیالتان از بابت نفوذ رطوبت به داخل محصول راحت باشد. در برخی از محصولات رویه زیراندازها نیز خاصیت ضد آب دارند و با ریختن چای و یا آب رطوبت در محصول باقی نمی ماند چه بسا خیلی سریع پاک می شود. قیمت زیرانداز ضد آب به سایز و درجه کیفیت محصول بستگی دارد.

برخی از زیراندازها یک لایه عایق را در خود جای داده اند تا حرارت و گرمای زمین از آن عبور نکند. در واقع چنانچه هوا خیلی سرد و یا خیلی گرم باشد شما از برابر سرما و یا گرمای زمین محفوظ می مانید. قیمت زیراندازهای عایق دار با دیگر انواع زیراندازها متفاوت است.

[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”3377″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][vc_column_text]

کارخانه تشک مسافرتی

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری 12 متری

زیراندازها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل حتما باید قابل شستشو باشند. افرادی که قصد خرید زیرانداز کرده اند علاوه بر توجه به قیمت زیرانداز ضد آب حتما به ویژگی های دیگر محصول نیز دقت کنند.

زیراندازهای حصیری در سایزهای مختلفی اعم از 12،9،6،4 متری در بازار موجود هستند . قیمت زیرانداز حصیری 12 متری به نسبت قیمت روز زیرانداز حصیری 4 متری گران تر است. علاوه بر سایز، ضخامت محصول نیز در قیمت روز زیرانداز حصیری تاثیر گذار است.

هر چقدر ضخامت زیرانداز بیشتر باشد نشستن روی آن راحتتر است. همچنین عمر زیرانداز ضخیم به دلیل محکم بودن آن بیشتر از یک زیرانداز نازک است. با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توانید قیمت زیرانداز ضد آب ضخیم را بیابید. علت ضخیم بودن یک زیرانداز چند لایه بودن آن است. با افزایش ضخامت زیرانداز وزن محصول نیز اندکی بالاتر می رود.

زیراندازهای حصیری طوری طراحی شده اند که پس از جمع شدن به راحتی قابل جا به جایی هستند. در واقع دو دسته تعبیه شده روی زیراندازها این محصول را به یک ساک تبدیل می کند. برخی از زیراندازها یک کیف جداگانه دارند که این ویژگی موجب می شود آلودگی زیرانداز به دیگر وسیله های شما منتقل نشود.

افرادی که به کوهنوردی علاقه مندند و هدفشان از خرید زیرانداز استفاده در کوهنوردی است حتما وزن زیرانداز را بررسی کنید . مغازه داران برای دسترسی به قیمت روز زیرانداز حصیری عمده می توانند با شماره تلفن تولیدکنندگان تماس بگیرند و از این طریق از قیمت زیرانداز ضد آب نیز مطلع شوند. افراد با خرید عمده و بی واسطه از تولیدکنندگان می توانند با کیفیت ترین اجناس را با پایین ترین قیمت ممکن برای مغازه خود تهیه کنند.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری 9 متری

کارخانه های تولیدی ، انواع زیراندازهای مختلف را در رنگ بندی متفاوت به مراکز پخش عرضه می کند. قیمت روز زیرانداز حصیری بر اساس قیمت مواد اولیه کارخانه ها تعیین می شود. قیمت زیرانداز ضد آب نیز با توجه به ویژگی خاصی که دارد اندکی گرانتر است.

افراد برای تهیه اجناس مغازه خود باید سلیقه تمام مشتریان را در نظر بگیرند. رنگ بندی زیرانداز از ویژگی هایی است که هر فرد بسته به سلیقه شخصی خود یکی از رنگ های محصول را می پسندد. بنابراین یک مغازه دار موظف است تمام رنگ های زیراندازها را موجود داشته باشد. البته مشتریان نیز توجه داشته باشند که رنگ خنثی کثیفی را کمتر نشان می دهد.

شاید برایتان سوال پیش آید که چه نوع زیراندازی بهترین زیرانداز مسافرتی است؟ ضد آب بودن یکی از ویژگی های مهم زیرانداز است که بهتر است به آن توجه کنید. افراد مغازه دار برای دسترسی به قیمت زیرانداز ضد آب ارزان می توانند به مراکز پخش و یا تولیدکنندگان انواع زیراندازها مراجعه کنند. قیمت روز زیرانداز حصیری طبق تغییر قیمت مواد اولیه ارزان و یا گران می شود.

زیرانداز ضد آب با اندازه و سایز مناسب یک وسیله کاربردی است که خرید آن خالی از لطف نیست. امروزه فروش زیراندازهای حصیری بسیار بالا رفته و افرادی زیادی به خرده فروشی این محصول پرداخته اند. در همین راستا تولیدکنندگان نیز فروششان افزایش پیدا کرده و انواع زیراندازهای متنوع را در ابعاد مختلف به صورت عمده می فروشد.

با اطلاع از قیمت روز زیرانداز حصیری می توانید یک خرید آگاهانه داشته باشید. زیراندازهای حصیری پلاستیکی آب را از خود عبور نمی دهند به همین دلیل متقاضیان این نوع محصول نسبت به دیگر زیراندازها بیشتر است. قیمت زیرانداز ضد آب حصیری به تراکم بافت حصیر و ابعاد زیرانداز بستگی دارد. قیمت زیرانداز حصیری 9 متری را از تولیدکنندگان استعلام بگیرید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”3378″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

قیمت زیرانداز ضد آب

کارخانه های تولیدی با هدف پاسخ به نظرات مشتریان انواع متنوعی از زیراندازهای مختلف را تولید می کنند. کارخانه های تولیدی با توجه به قیمت اولیه ی متریال استفاده شده، قیمت روز زیرانداز حصیری را اعلام می کنند.

مراکز فروش و نمایندگی ها برای ارسال انواع زیراندازها به تولیدی ها مراجعه می کنند. مغازه داران با سفارش به مراکز پخش می توانند به قیمت زیرانداز ضد آب ارزان دسترسی پیدا کنند. افراد برای خرید ارزان یا باید به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدی در ارتباط باشند یا میتوانند انواع مختلف از زیراندازها را از طریق مراکز پخش تهیه کنند.

مراکز پخش به دلیل خرید عمده و مستقیم از تولیدکنندگان قیمت زیرانداز ضد آب را ارزان حساب می کنند. مغازه داران توجه داشته باشند علاوه بر قیمت روز زیرانداز حصیری -، کیفیت زیراندازها را نیز مهم است، زیرا کیفیت یکی از فاکتورهای مهم برای مشتریان محسوب می شود. زیرانداز وسیله ای کاربردی است که در مکان های مختلف اعم از دشت، کوه و دریا مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید دوام بالایی داشته باشد.

مشتریان هنگام خرید به ضخامت زیرانداز توجه می کنند زیرا زیراندازهای ظریف از استحکام پایینی برخوردار هستند. علاوه بر این  زیرانداز خیلی خشک مورد پسند مشتریان نیست پس هنگام خرید عمده به موارد گفته شده دقت کنید. برای مطلع شدن از قیمت روز زیرانداز حصیری اطلاعات تولید کننده معتبر یا مراکز فروش مطمئن را بیابید.

قیمت زیرانداز ضد آب بر اساس ضخامت، زیبایی محصول، درجه کیفیت، ابعاد و لطفت محصول تعیین می شود. هرچه زیراندازها از لحاظ ظاهری زیباتر و از لحاظ کیفیت، مرغوب تر باشد قیمت آن بالا تر است.

افراد توجه داشته باشند برای تهیه زیرانداز حصیری شخصی هنگام مشخص نمودن سایز تعداد نفرات را دو نفر بیشتر در نظر بگیرید زیرا ممکن است علاوه بر نشستن روی آن دراز بکشید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز مسافرتی 6 متری ضد آب

زیراندازهای حصیری در سایزهای مختلف با قیمت های مختلف وارد بازار می شوند. هر یک از سایزها برای تعداد افراد مشخص مناسب می باشد به عنوان مثال زیرانداز حصیری 12 متری برای 24 نفر و زیرانداز حصیری 6 متری برای 12 نفر مناسب و اندازه است. برای مطلع شدن از قیمت زیرانداز مسافرتی 6 متری ضد آب می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید.

قیمت زیرانداز ضد آب 6 متری نسبت به 12 متری ارزان تر است.  در واقع هر چه سایز و ابعاد زیرانداز حصیری بزرگ تر باشد قیمت آن بیشتر است.

تولیدکنندگان برای معرفی محصولات جدید و اعلام قیمت روز زیرانداز حصیری وب سایت اینترنتی راه اندازی کرده اند و از این طریق می توانند سفارش عمده مشتریان را دریافت کنند. علاوه بر این مشتریان با ثبت نظرات خود در مورد جنس، کیفیت و قیمت زیرانداز ضد آب می توانند در بالا رفتن فروش تولید کننده موثر باشند.

زیراندازهای 6 متری برای 12 نفر مناسب می باشد. خانواده ها معمولاً این متراژ زیرانداز را برای خود تهیه می کنند. زیراندازهای 6 متری نسبت به دیگر سایزها طرفداران بیشتری دارد. زیراندازهای 12 متری برای افراد پر جمعیت مناسب می باشد.

قیمت روز زیرانداز حصیری در بازار به جنس دلخواه مشتری و ویژگی های محصول بستگی دارد. اقتصاد کشور دایماً در حال نوسان است و قیمت تمام محصولات ممکن است به صورت روزانه تغییر کند.

برخی سایت ها با معرفی انواع فروشگاه های آنلاین قیمت زیرانداز ضد آب را به عموم مردم اعلام می دارد. در واقع مشاهده قیمت روز زیرانداز حصیری در فروشگاه های مختلف با جستجو در اینترنت امکان پذیر است. زیراندازهای 9 متری و 12 متری بزرگ ترین سایزهای زیراندازهای حصیری هستند که قیمتشان از سایزهای دیگر بیشتر است. برخی زیراندازهای بزرگتر را برای استفاده در منزل به عنوان روفرشی نیز خریداری می کنند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ضد آب

زیراندازهای 6 و 12 متری قابل استفاده در منزل به عنوان روفرشی نیز می باشد. با خرید زیراندازهای بزرگتر دیگر نیاز به چند زیرانداز نیست . به عنوان مثال چندین خانواده می توانند همگی روی یک  زیرانداز بنشینند. زیراندازها از جنس های مختلف اعم از جاجیم، پارچه نخی و حصیر پلاستیکی تولید میشوند.

حصیر پلاستیکی در کیفیت های متفاوت و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. ضد آب بودن یکی از خاصیت های مهم زیرانداز به شمار می رود بنابراین قیمت زیرانداز حصیری ضد آب بالاتر از قیمت یک زیرانداز ساده است. اگر به دنبال قیمت روز زیرانداز حصیری هستید می تواند قیمت انواع زیراندازها را در فروشگاه های فرش و موکت و دیگر فروشگاه ها مشاهده و بررسی کنید حتی می توانید به صورت اینترنتی یکی از زیراندازهای مورد پسندتان را خریداری کنید.

قیمت زیرانداز ضد آب 12 متری گران ترین زیرانداز از لحاظ متراژ است اما کیفیت محصول در قیمت محصول تاثیرگذار است. یک فرد برای خرید زیرانداز می تواند با مراجعه به فروشگاه آنلاین عکس محصولات و ویژگی های محصولات را بررسی کند و در آخر زیرانداز مورد علاقه خود را خریداری کند. قیمت روز زیرانداز حصیری در کنار عکس محصول درج شده است تا مشتری آگاهانه انتخاب نماید.

برخی از فروشگاه ها مخصوص فروش تجهیزات سفر راه اندازی شده اند. انواع لوازم سفر و پیک نیک با جنس های مختلف و کیفیت های بالا و پایین در این فروشگاه ها یافت می شود. قیمت زیرانداز ضد آب را از این فروشگاه ها نیز می توان استعلام گرفت.

زیراندازهای حصیری دوام بالایی دارند و در برابر رطوبت و خس و خاشاک از خود مقاومت نشان می دهند برای اطلاع از قیمت روز زیرانداز حصیری و قیمت زیرانداز ضد آب با شماره تلفن تولیدکنندگان تماس گرفته و از کارشناسان فروش قیمت محصولات را استعلام بگیرید

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها