قیمت روفرشی 12 متری مخملی | قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی

قیمت روفرشی 12 متری مخملی | قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]قیمت روفرشی 12 متری مخملی | قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی موضوع مورد بحث این مقاله از نیرباف می باشند. پس در ادامه همراه ما باشید.

روفرشی یکی از کالا های پرفروش و محبوب در میان مردم ایران است. ایرانیان از ازل تا به امروز همواره ارزش زیادی برای نظافت و تمیزی خانه و کاشانه قائل بودند. از این رو برای یک ایرانی تمیزی و پاکی فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از روش های مراقبت و نگهداری از فرش ها، استفاده از روفرشی است.

شما با استفاده از روفرشی می توانید از فرش خود در برابر هر کونه آسیب و کثیفی مراقبت کنید. از طرفی اگر احیانا نوشیدنی یا غذا بر روی آن بریزد، به دلیل وجود روفرشی، فرش آسیب نخواهد دید و برای نظافت آن نیز نیازی به شستشوی فرش نیست و تنها شستن روفرشی کافیست.

ناگفته هم نماند که دردسر شستشو و خشک کردن فرش بسیار بیشتر از روفرشی است، لذا روفرشی کار را برای همه راحت تر کرده است. به همین دلیل است که روفرشی در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از این رو کسانی که فروشنده روفرشی هستند، خوشبختانه کارشان رزق و برکت خوبی دارد.

به همین دلیل روز به روز به فروشندگان این کسب و کار افزوده می شود. شرکت نیرباف نیز برای خدمات رسانی به فروشندگان و خریداران عمده، روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت را، همه روزه در میان فروشندگان توزیع می نماید. پس اگر شما هم فروشنده هستید و قصد تهیه عمده اجناس باکیفیت و ارزان قیمت را برای فروشگاه خود دارید، تنها کافیست از طریق شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما در سایت نیرباف، با این شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید از کارشناسان مجموعه درخواست کنید تا لیست قیمت روفرشی 12 متری مخملی و قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی و سایر محصولات مشابه را در اختیارتان قرار دهند، تا از قیمت سایر محصولات هم آگاه شوید.[/vc_column_text][us_image image=”6932″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری

قیمت روفرشی 12 متری مخملی و قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی از جمله سوالات پرتکرار است که فروشندگان به هنگام تماس از شرکت نیرباف، می پرسند. اما شاید برایتان سوال باشد که چرا این دو سوال، جزو سوالات متداول به شمار می رود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این دو محصول در بین مردم از فروش و محبوبیت بالاتری برخوردارند. به همین جهت فروشندگان نیز می توانند از فروش آنها سود خوبی به دست آورند. از این رو همواره سعی دارند از یک تولیدی و مرکز پخش ارزان، حجم بالایی از این دو محصول را خریداری کرده و در بین مشتریان خود عرضه نمایند.

از این رو شرکت نیرباف بخش قابل توجهی از خط تولید خود را به تولید روفرشی 12 متری مخملی و روفرشی 12 متری ابریشمی اختصاص داده است تا بتواند نیاز فروشندگان محترم را در اسرع وقت تامین نماید.

پس اگر شما هم به عنوان یک فروشنده به دنبال این دو محصول پرطرفدار هستید تا بتوانید به صورت عمده آنها را خریداری نمایید، تنها کافیست از طریق کانال تلگرام نیرباف، با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرده و لیست قیمت روفرشی 12 متری مخملی و قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی و سایر محصولات مشابه را دریافت نموده و پس از اطلاع از قیمت ها، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. کارکنان شرکت نیرباف در اسرع وقت نسبت به آماده سازی سفارش شما اقدام خواهند نمود.

[/vc_column_text][us_image image=”6933″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری مخملی

اگر فرش های منزل کهنه شد، اما توان خرید نداشتیم، چکار کنیم؟ شاید شما هم از جمله افرادی باشید که برای یک بار هم که شده این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد؛ اما راه حلی برای آن پیدا نکرده باشید!

در پاسخ به آن باید بگوییم که اگر فرش های منزلتان کهنه شده و با توجه به قیمت بالای فرش ها، توان خرید چندانی ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از روفرشی های مخمل، ابریشمی یا کشدار امروزی استفاده نمایید.

این روفرشی ها به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه‌ای می باشند. به همین جهت دیگر با وجود روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت نیرباف، نیازی به خرید فرش های گران قیمت نیست.

از این رو اگر فروشنده روفرشی هستید می توانید از طریق واتساپ با شرکت نیرباف تماس گرفته و لیست قیمت روفرشی 12 متری مخملی و قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی و سایر محصولات مورد نیاز را دریافت نموده و نسب به ثبت سفارش خرید عمده روفرشی اقدام نمایید. شرکت نیرباف همواره با قیمت های مناسب و منصفانه، از فروشندگان خود حمایت می‌نماید.[/vc_column_text][us_image image=”6934″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی

همانطور که پیش از این هم بدان اشاره کردیم، شما با استفاده از روفرشی قادر خواهید بود که از سلامت فرش های خود در برابر آسیب های مختلف، کهنگی، فرسودگی و سابیده شدن و… محافظت نمایید. روفرشی در واقع شما با استفاده از روفرشی سلامت فرش خود را تضمین خواهید کرد.

همچنین می توان از روفرشی به هنگام گشت و گذار و پیک نیک، به عنوان زیرانداز نیز استفاده نمود. به همین جهت است که روفرشی از فروش بالایی برخوردار می باشد، به گونه ای که امروزه در اغلب خانه های ایرانی، یک یا چند روفرشی به چشم می خورد و بعضاً برخی از خانواده ها در تمام اتاق ها و حتی آشپزخانه، برای پوشاندن کف خانه از روفرشی استفاده می کنند.

به همین خاطر فروشندگان روفرشی، به دلیل استقبال مردم از اجناس آنها، خوشبختانه کسب و کار پرسودی داشته و اغلب از کار خود راضی هستند. اما چیزی که برای هر فروشنده ای مهم است، خرید اجناس از یک تولیدی ارزان قیمت و با کیفیت می باشد. اگر فروشنده بتواند محصولات فروشگاه خود را از یک تولیدی ارزان قیمت تر تهیه نماید، مسلمان به هنگام فروش سود بیشتری کسب خواهد کرد.

لذا ما به فروشندگانی که در جست و جوی چنین کارخانه با تولیدی هستند، شرکت نیرباف را پیشنهاد می‌دهیم. شرکت نیرباف با ارائه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت، همواره موجب خرسندی فروشندگان خود شده است‌.

در قسمت های قبل نحوه برقراری تماس با این شرکت را به به شما عزیزان توضیح دادیم، حال قصد داریم به شما پیج اینستاگرام نیرباف را معرفی کنید، شما از این این پیج می توانید از محصولات جدید این شرکت دیدن نمایید و نسبت به ثبت سفارش و خرید این محصولات اقدام کنید.

[/vc_column_text][us_image image=”6935″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی ۱۲ متری یزدی

یکی از مهم ترین دغدغه های فروشندگان این است که بتوانند به صورت مستقیم با تولیدی یا کارخانه ارتباط برقرار کرده و واسطه و دلالان را کنار بزنند. زیرا اگر به صورت مستقیم اقدام به خرید اجناس عمده مورد نیاز خود بکنند، اجناس را با قیمت پایین تری خریداری کرده و از طریق فرش آن سود بیشتری کسب خواهند کرد.

لذا اگر قصد برقراری ارتباط با یک تولیدی مقرون به‌صرفه با اجناس با کیفیت را دارید، ما به شما توصیه می کنیم که محصولات خود را از شرکت نیرباف تهیه نمایید. این شرکت با ارائه انواع محصولات جاجیمی، زیرانداز و تشک مسافرتی، کیف پیک نیک و جا فلاکسی و انواع روفرشی های مخمل، کشدار و ابریشمی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روفرشی 12 متری مخملی و قیمت روفرشی 12 متری ابریشمی و سایر محصولات مورد نیاز می توانید از طریق‌ شماره تماس های موجود در قسمت تماس با ما، با این شرکت تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت ها، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها