قیمت زیرانداز حصیری ارزان | لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری ارزان | لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text]

لیست قیمت زیرانداز حصیری

قیمت زیرانداز حصیری ارزان و لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان دو مورد از سوالات پرتکرار فروشندگان است، که امروز در این مقاله پاسخ آنها را آورده ایم. یک زیرانداز حصیری با دوام، وسیله مسافرتی ضروری است که اگر فرد اهل مسافرت است باید همیشه همراه خود داشته باشد. زیرانداز باید ویژگی های مختلفی داشته باشد که یک محصول باکیفیت به حساب بیاید. جنس، وزن و ابعاد مناسب از این ویژگیها است. زیرانداز مسافرتی در جنس های مختلفی تولید میشود که یکی از معروف ترین آنها زیرانداز حصیری است.

چنانچه فرد همیشه همراه با دوستان و یا آشنایان به مسافرت میرود، بهتر است یک زیرانداز حصیری 12 متری تهیه شود. با به همراه داشتن یک زیرانداز بزرگ 12 متری دیگر نگرانی بابت ظرفیت وجود نخواهد داشت. معمولاً جنس این نوع از زیرانداز، از پلاستیک است که یک بافت حصیر مانند دارد.

در برخی فصول به دلیل سفر و طبیعت گردی های زیادی که صورت میگیرد، فروش محصولات مسافرتی افزایش مییابد. چنانچه در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، میتوانید به صورت عمده محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. مجموعه نیرباف، انواع زیرانداز حصیری در ابعاد و رنگ های مختلفی به بازار عرضه میکند. اگر تنوع خوبی که در فهرست محصولات خود داشته باشید، فروش و کسب سود مطلوبی را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر زیرانداز 12 متری، ابعاد کوچکتر 6،9 و4 متری نیز توسط این مرکز فروش عرضه میشود که نوع و رنگ بندی هرکدام از محصولات متفاوت است. ما در ادامه به قیمت انواع زیرانداز حصیری میپردازیم. فروشندگان گرامی میتوانید جهت اطلاع از لیست قیمت زیرانداز حصیری ارزان، علاوه بر شماره تلفن های موجود، از طریق شبکه های اجتماعی نیرباف نیز با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

[/vc_column_text][us_image image=”7404″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ارزان

زیرانداز در انواع و رنگ بندی های گوناگونی تولید میشود. در نتیجه محصولات قیمت متفاوتی با توجه به این ویژگی ها خواهند داشت. زیراندازهای مسافرتی از جمله محصولات پرفروش بوده که سود خوبی را برای فروشندگان گرامی به دنبال دارد.

فروشندگانی که در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنند، میتوانند جهت سود بیشتر انواع زیرانداز را در لیست محصولات خود قرار دهند. زیرانداز های حصیری از محصولات با دوامی بوده که در متراژ و رنگ بندی مختلفی تولید میشوند. یک زیرانداز حصیری باید علاوه بر دوام بالا، ظاهر مطلوبی نیز داشته باشد.

برخی موارد مانند درصد مواد نو و کهنه محصول، اندازه و متراژ بر قیمت تأثیر میگذارند. هرچقدر مواد تشکیل دهنده در ساخت زیرانداز نو بوده، قیمت آن بالاتر است. هر چقدر اندازه زیرانداز نیز بزرگتر باشد، باید برای خرید آن بیشتر هزینه کرد. زیرانداز حصیری 12 متری قیمت بالاتری نسبت به سایر زیرانداز ها دارد. برای اطلاع از لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین علاوه بر شماره تماس، میتوانید جهت ثبت سفارش به تلگرام نیرباف مراجعه نیز مراجعه کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۱۲ متری اصفهان

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم عوامل مختلفی بر قیمت یک زیرانداز تاثیر میگذارند. ابعاد، جنس و درصد مواد سازنده نو و کهنه زیرانداز از مواردی است که باعث میشود قیمت محصول گران تر یا ارزان تر محاسبه شود. متراژ بالا همیشه باعث افزایش قیمت محصول میشود. به طور مثال زیرانداز 12 متری از 6 متری قیمت بالاتری دارد. هر زیرانداز با ابعاد مختلفی که دارد برای تعداد نفرات مشخصی مناسب است. به عنوان نمونه زیرانداز 12 متری برای 24 نفر و زیرانداز 6 متری برای 12 نفر مناسب است.

جنس متفاوت زیرانداز نیز باعث تفاوت قیمتی میشود. درصد مواد نو و کهنه زیرانداز از دیگر موارد تاثیرگذار است. به طور کل زیرانداز هایی که مواد نو بیشتری در آنها به کار رفته است، کیفیت بالاتری دارند. هرچقدر مواد نو بیشتر در ساخت زیرانداز استفاده شده باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

محصولات متنوعی در اینستاگرام نیرباف معرفی میشوند که طرح و رنگ متفاوتی دارند. شما میتوانید جهت خرید عمده، علاوه بر بررسی محصولات در اینستاگرام نیرباف از طریق شماره تماس یا تلگرام و واتساپ مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت زیرانداز حصیری ارزان و لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان از طریق راه های ارتباطی نامبرده با کارشناسان مرکز فروش در ارتباط باشید.[/vc_column_text][us_image image=”7409″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۶متری عمده

قیمت زیرانداز اولین نکته ای است که مورد توجه فروشندگان قرار میگیرد. قیمت زیرانداز ها با توجه به عوامل متعدد، متفاوت است. کیفیت، جنس و سایز زیرانداز از مواردی است که باعث میشود قیمت محصول متغیر باشد. قیمت زیرانداز حصیری 12 متری گرانتر از زیرانداز 9 متری است. شما میتوانید انواع زیرانداز حصیری در ابعاد مختلف را در سایت یا کانال تلگرامی نیرباف مشاهده کنید.

زیرانداز 12 متری در طرح و رنگ های مختلفی موجود است که فرد میتواند متناسب با سلیقه خود آن را خریداری نماید. برای اینکه میزان فروش محصولات فروشگاه شما بیشتر شود، لازم است که تنوع خوبی از کالاهای خود را به خریدار ارائه دهید. وجود طرح و رنگ بندی متنوع باعث میشود مشتری گزینه های بیشتری برای خرید داشته باشد.

اگر صاحب کسب و کار مربوط به محصولات مسافرتی هستید، میتوانید جهت تأمین محصولات فروشگاهی خود  انواع زیرانداز حصیری را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنید. با خرید مستقیم از تولیدکننده، واسطه ها حذف شده و مبلغ نهایی خرید محصولات، بسیار ارزان تر محاسبه میشود. چنانچه قصد دارید زیرانداز 12 متری تهیه کنید، با شماره تلفن کارخانه تولیدی اصفهان تماس بگیرید. همچنین به وسیله سایر راه های ارتباطی میتوانید از لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان اطلاع یابید.

قیمت زیرانداز 6 متری نسبت به 9 و 12 متری پایینتر است. این زیرانداز برای 12 نفر مناسب بوده و جای کمی از ظرفیت صندوق ماشین را اشغال میکند. امکان خرید عمده این محصول نیز وجود دارد. کافی است به وب سایت مجموعه نیرباف مراجعه کرده و انواع محصولات را مشاهده نمایید. محصولات متنوع در طرح و رنگ بندی های مختلفی وجود دارد که میتوانید متناسب با نیاز فروشگاه خود به صورت عمده تهیه نمایید.

چنانچه در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، میتوانید به صورت عمده و مستقیم از تولیدکننده کالاهای مورنیاز خود را تهیه نمایید. با حذف واسطه ها هزینه نهایی کمتر محاسبه شده و در نتیجه فروش محصولات با سود بیشتری همراه خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت زیرانداز حصیری ارزان و لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان و تهیه اجناس میتوانید علاوه بر شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، از طریق شبکه های اجتماعی نیرباف نیز با کارشناسان در ارتباط باشید. در پیج اینستاگرام مجموعه، جدیدترین محصولات به شما معرفی میشود. همچنین از طریق تلگرام و واتساپ نیرباف نیز میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری ۹متری

زیرانداز 9 متری از پرفروش ترین محصولاتی است که توسط خریداران تهیه میشود. متناسب با ابعاد، این زیرانداز برای 18 نفر مناسب است. این زیرانداز نیز مانند سایر محصولات در رنگبندی های مختلفی عرضه شده که این مورد، گزینه های زیادی را جهت انتخاب فراهم نموده است.

جهت خرید زیرانداز حصیری 9 متری میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی اصفهان خرید عمده خود را انجام دهید. برای اینکار به وب سایت رفته و با مشاهده جدیدترین محصولات، سفارش خود را ثبت نمایید. با خرید مستقیم از تولید کننده، واسطه ها حذف شده و هزینه نهایی شما کمتر محاسبه میشود. در نتیجه سود و درآمد حاصل از فروش محصولات مسافرتی شما، به میزان قابل قبولی میرسد.

ممکن است قصد داشته باشید از جدیدترین تولیدات نیرباف اطلاع یابید. در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام مجموعه، جدیدترین محصولات تولیدی به شما معرفی شده و طرح و رنگ بندی های متفاوت آنها نیز ارائه میشود. برای این که از قیمت زیرانداز 9 متری و قیمت زیرانداز حصیری ارزان و لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان اطلاع یابید، کافی است به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه نموده و یا از طریق تلگرام یا واتساپ نیرباف، با ما در ارتباط باشید. برای خرید تکی یا خرده محصولات نیز می توانید به آدرس مقابل https://nirbaft.ir/shop/ مراجعه نمایید.[/vc_column_text][us_image image=”7403″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری 4 متری

زیرانداز 4 متری کوچکترین زیراندازی است که توسط مجموعه تولید شده است. زیراندازهای 4 متری برای 8 نفر مناسب هستند که در طرح و رنگبندی های مختلفی عرضه شده اند. خریداران بسته به سلیقه فردی خود میتوانند زیراندازی با طرح دلخواه خریداری نمایند. برای اینکه میزان فروش بالایی داشته باشید، سعی کنید محصولات فروشگاهی متنوعی از جمله زیرانداز تهیه کنید.

تولیدی زیرانداز حصیری نیرباف در اصفهان، یکی از تولید کننده های معتبر کشور به حساب میآید که انواع زیرانداز باکیفیت در رنگ و طرح مختلف را عرضه میکند. چنانچه در زمینه فروش محصولات مسافرتی فعالیت میکنید، میتوانید جهت خرید عمده و تکمیل کالاهای فروشگاه خود با مجموعه نیرباف در ارتباط باشید.

شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما وب سایت نیرباف، اولین راه ارتباطی هستند. همچنین برای ثبت سفارش، تلگرام و واتساپ مجموعه نیز از راه های دیگر محسوب میشوند. جهت اطلاع از آخرین محصولات نیرباف، میتوانید از پیج اینستاگرام آن دیدن کنید. در صورتی که قصد دارید از قیمت زیرانداز حصیری ارزان و همچنین لیست قیمت زیرانداز حصیری ارزان و لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری اصفهان آگاهی یابید، کافی است از طریق راه های ارتباطی نامبرده، با تولیدی نیرباف در تماس باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها