روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان در تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان

قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان در تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان
عناوین مقاله

[vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان با سابقه فعالیت بیش از 15 سال به وسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته و همکاری پرسنل کاربلد انواع زیراندازهای متنوع را در طرح و رنگ بندی بسیار جذاب به بازار داخلی و خارجی عرضه میکند. زیراندازهای مسافرتی در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ برای خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت تولید می شوند. هر فرد بسته به نیاز خود یکی از سایزهای موجود را خریداری می کند.

زیرانداز حصیری 12 متری مورد استقبال افراد بیشتری قرار گرفت بدین ترتیب قیمت زیرانداز حصیری 12 متری نسبت به دیگر سایزها بیشتر است. فروشگاه ها برای تامین انواع زیراندازهای مختلف به دنبال تولیدکننده ای معتبر هستند تا بتوانند به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان دسترسی پیدا کنند.

برخی از زیراندازهای حصیری از مواد کهنه و برخی دیگر ترکیبی از مواد نو و کهنه تولید و به بازار وارد می شود. امروزه برای خرید راحت تر کارخانه های تولیدی نیز همچون دیگر فروشگاه ها امکان خرید اینترنتی به صورت عمده را در وب سایت فراهم آورده اند. لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان در سایت تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان قابل رویت است بدین ترتیب مشتریان با مراجعه به وب سایت تولیدکنندگان می توانند زیراندازهای مورد پسند را به تعداد دلخواه سفارش دهند.

به دلیل نوسان قیمت ارز در کشور قیمت فروش تمام کالاها متغیر است. بدین ترتیب کارخانه های تولیدی  قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان را در صورت نیاز بروزرسانی می کنند تا مشتری با آگاهی از قیمت های روز سفارش عمده خود را ثبت کند. امروزه افراد زیادی به خرید و فروش زیراندازهای مختلف اعم از زیرانداز پارچه ای، زیرانداز جاجیم و زیرانداز حصیری روی آورده اند. این افراد برای درآمدزایی و کسب سود بیشتر می توانند به صورت مستقیم و بی واسطه متنوع ترین زیراندازهای مختلف را  از تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان تهیه کنند.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”3734″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22rgba%2866%2C140%2C114%2C0.45%29%22%2C%22padding-top%22%3A%2210px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2210px%22%7D%7D”]

تولیدی زیرانداز مسافرتی در اصفهان

[/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]

انواع زیرانداز مسافرتی

زیرانداز مسافرتی یک وسیله ی لازم و ضروری برای گردش های دوستانه و خانوادگی محسوب می شود. همانطور که می دانید زیراندازها انواع مختلفی دارند در این مطلب می خواهیم در مورد انواع زیرانداز مسافرتی و ویژگی های آن صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

زیرانداز حصیری از جنس پلاستیک یا برزنت رایج ترین نوع زیراندازهای مسافرتی است. تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان انواع زیراندازهای متنوع را در ابعاد 4؛6؛9 و 12 متری تولید و به بازار وارد می کند. متراژهای متفاوت از زیرانداز حصیری برای تعدادی مشخص مناسب است. به عنوان مثال زیرانداز حصیری 12 متری برای تعداد 24 نفر کاملا مناسب است. چنانچه تعدادتان کمتر از این مقدار است می توانید زیرانداز حصیری 9 و یا 6 متری را برای مصرف شخصی خریداری کنید.

فروشگاه های اینترنتی انواع زیرانداز مسافرتی همچون زیرانداز حصیری، زیرانداز حصیری از جنس پلاستیک، زیرانداز پارچه ای ، زیرانداز ضد آب و زیرانداز جاجیم را در ابعاد گوناگون به فروش می رسانند. فروشنده یا صاحب فروشگاه اینترنتی برای تهیه انواع زیراندازهای مسافرتی به دنبال اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستند . این افراد می توانند با خیال راحت انواع زیراندازها را از تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان تهیه کنند.

برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان چه اقدامی نیاز است؟ بسیاری فروشندگان برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان به دنبال کارخانه های تولیدی معتبر می روند زیرا از این طریق می توانند بدون واسطه اجناس را تهیه کنند.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان به دلیل صنعتی بودن شهر اصفهان بین تمام تولیدی های ایرانی مشهور است. این تولیدی به کیفیت و درجه یک بودن کالا اهمیت بسیاری می دهد. صاحبان کسب و کار اینترنتی توجه داشته باشند تنها روش دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان مراجعه به تولیدی های معتبر و خرید عمده است.

الف: زیرانداز حصیری

زیرانداز حصیری نوعی پوشش محافظتی است که افراد با پهن کردن آن روی زمین می توانند برای مدتی با آرامش استراحت کنند. این پوشش محافظتی یکی از تجهیزات سفر است و به دلیل سبک وزن بودن قابل جا به جایی به هر مکان می باشد.

زیرانداز حصیری قابل شستشو است و به راحتی با یک تکان ساده تمیز می شود. با نشستن روی زیرانداز حصیری از کثیف شدن لباس ها جلوگیری می شود.  با بازیافت پلاستیک های بی استفاده و کهنه انواع زیراندازهای حصیری از جنس پلاستیک تولید می شود. این مطلب در مورد همه ی زیراندازها صدق نمی کند و برخی از زیراندازهای حصیری تنها از مواد اولیه نو ساخته می شوند. قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان تر از انواع دیگر است.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان به دلیل عرضه اجناس با کیفیت در تمام ایران مشهور است. زیرانداز ضد آب حصیری را می توان در مکان های مرطوب همچون دریا نیز استفاده نمود. فروشندگان برای تامین زیراندازهای مختلف می توانند به صورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند. اگر شما فروشنده زیراندازهای حصیری هستید برای دستیابی به  قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان باید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان با عرضه مرغوب ترین زیراندازهای ایرانی منبع خرید مطمئن برای شما فروشندگان است. زیراندازهای حصیری از جنس پلاستیک بافتی مشابه با حصیر چوبی داشته و بسیار سبک وزن است.  افراد برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان می توانند به صورت اینترنتی از وب سایت تولیدکنندگان خرید کنند.

 

ب: زیرانداز پارچه ای

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان با هدف جلب رضایت مشتریان در راستای عرضه بهترین کیفیت و متنوع ترین کالا تلاش می کند. زیرانداز ها انواع مختلفی دارند. زیرانداز پارچه ای یکی از انواع زیراندازهای مسافرتی است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. زیرانداز پارچه ای بسیار شبیه روفرشی است با این تفاوت که ضخامت زیراندازها معمولا بیشتر در نظر گرفته می شود. پارچه های استفاده شده در این نوع زیرانداز مقاوم بوده و نشستن روی آن در زمین های ناهموار اندکی سخت است. قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان با توجه به کاربرد و کیفیت کالا مقرون به صرفه است.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان انواع زیرانداز حصیری پلاستیکی را به صورت یک تکه و دو تکه وارد بازار می کند. زیراندازهای یک تکه در ایران فروش بالایی داشته و به عنوان کالای صادراتی به کشورهای همسایه همچون ارمنستان، ترکیه، عراق، افغانستان،سوریه و قطر ارسال می شود. انواع زیراندازهای حصیری در ابعاد و سایزهای مختلف در بازار موجود است که هر فرد متناسب با نیاز خود یکی از زیراندازها را خریداری می کند. بنابراین فروشندگان باید تمام سایزهای مختلف زیرانداز حصیری را به مشتریان ارائه دهند. فروشندگان برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان می توانند بل شماره تلفن کارخانه تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان تماس بگیرند.

برخی از زیراندازهای پارچه ای دارای کیف مخصوص هستند به طوری که پس از استفاده می توانید داخل کیف قرار دهید تا هم آلودگی آن به دیگر وسیله ها منتقل نشود هم اینکه حمل و نقل آن راحت تر می شود.

ج: زیرانداز طرح جاجیم

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان انواع زیرانداز طرح جاجیم و طرح حصیر را از برزنت و یا پلاستیک تولید و به بازار عرضه می کند. زیرانداز طرح جاجیم با رنگ و طرح جاجیم در سایزهای مختلف وارد بازار می شود.رنگ نارنجی، سورمه ای، قهوه ای و سبز رنگ های رایج به کار رفته در زیرانداز طرح جاجیم است. کسب و کارتان به فروش انواع زیراندازهای مختلف مربوط است؟ به دنبال قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان هستید؟ مراجعه به تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان شما را در رسیدن به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان یاری می دهد.

عمده فروشان زیراندازهای مختلف را از روش های گوناگون به دست مشتریان می رسانند. نمایندگی ها و مراکز توزیع انواع زیراندازهای پارچه ای ، جاجیم و حصیری را به اقصی نقاط کشور ارسال می کند. مراجعه مستقیم به تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان موجب می شود تا شما متنوع ترین زیراندازهای با کیفیت را با نازلترین قیمت ممکن خریداری کنید. معمولا یک بنر چاپی از اطلاعات شرکت سازنده به عنوان کاور روی زیراندازها قرار داده است.  امروزه تمام فروشگاه های معتبر ایرانی به فروش آنلاین انواع زیراندازهای مسافرتی می پردازند. در واقع افراد با چند کلیک ساده می توانند زیراندازهای مختلف را به صورت تک و یا عمده خریداری کنند.

کیفیت ساخت، طراحی زیبا و سهولت حمل از جمله ویژگی های ارزشمند زیراندازهای حصیری است. قیمت زیراندازها بر اساس متریال اولیه و سایز کالا متفاوت است. در فروشگاه های اینترنتی قیمت هر یک از زیراندازها در زیر عکس هر یک درج شده است.[/vc_column_text][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner][us_image image=”3732″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22rgba%28100%2C120%2C62%2C0.46%29%22%2C%22padding-top%22%3A%2210px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2210px%22%7D%7D”]

کارخانه تشک های مسافرتی نیرباف

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

قیمت روز زیرانداز حصیری

خرید یک زیرانداز مناسب برای هر خانواده ایرانی لازم و ضروری است. زیرانداز یک نوع پوشش محافظتی است که انواع آن از جنس های متفاوت در بازار یافت می شود. زیراندازهای حصیری و جاجیم از رایج ترین و پرکاربردترین زیراندازهای موجود در بازار داخلی است که از برزنت و یا پلاستیک تهیه می شوند.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان یکی از بهترین تولیدی های ایرانی است که کالاهای آن از لحاظ کیفیت و زیبایی ظاهری ارزش بالایی دارند.قیمت روز زیرانداز حصیری برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. افرادی که به دنبال کسب سود بیشتر در کسب و کارشان هستند خرید عمده و ارزان را ترجیح می دهند. دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان و فروش کالا به قیمت بالاتر موجب سودآوری فروشنده می شود.

اگر قصد خرید عمده و ارزان دارید به تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان مراجعه کنید. از این طریق می توانید به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان دسترسی پیدا کنید زیرا خرید عمده و بی واسطه از تولید کننده همیشه مقرون به صرفه است.

افراد برای مصرف شخصی به مغازه سطح شهر و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند اما مغازه داران برای تهیه و تامین اجناس مغازه باید زیراندازهای با کیفیت را با پایین ترین قیمت ممکن از تولیدکنندگان خریداری کنند. افراد برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان می توانند در اینترنت شماره تلفن تولیدی های معتبر را جستجو کنند. اگر کسب و کارتان به فروش زیرانداز مسافرتی مربوط است پیش از خرید از کیفیت و تنوع کالاهای تولید کننده اطمینان حاصل نمایید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان  انواع زیراندازهای حصیری 4،6،9 و 12 متری را در طرح و رنگ بندی بسیار متنوع تولید می کند. امروزه متقاضیان زیرانداز حصیری بسیار بالا است و به نسبت دیگر زیراندازها فروش بالایی دارند. برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان با ما همراه باشید.

مغازه داران با توجه به سلایق مختلف زیراندازهای مختلف از جنس های متفاوت را در اختیار مشتریان قرار می دهند. مشتری نیز با توجه به نیاز خود یکی از زیراندازهای موجود در مغازه را انتخاب و خریداری میکند. صاحبان کسب و کار اینترنتی برای تهیه انواع زیراندازهای مختلف به تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان مراجعه کنید. هدف اصلی خرید مستقیم از تولیدی ها دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان است. زیرانداز حصیری 12 متری به نسبت دیگر زیراندازها فروش بالاتری دارند زیرا تعداد افراد بیشتری می توانند روی آن استراحت کنند.

ضخامت زیراندازهای حصیری معمولا 5 میلی متر بوده و سبک وزن هستند. خرید و فروش عمده زیرانداز حصیری به صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد . دستیابی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان تنها با خرید عمده و مستقیم از کارخانه های تولیدی امکان پذیر می باشد. تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان عرضه کننده مستقیم انواع زیراندازهای مسافرتی با کیفیت و درجه یک است.

هنگام خرید اینترنتی  از عمده فروشان توجه داشته باشید که زیراندازهای با دوام و مرغوب را در طرح و رنگ بندی های متفاوت انتخاب و خریداری کنید. اجازه دهید مشتری با مراجعه به مغازه شما انواع بسیار متفاوتی از زیراندازهای مسافرتی را ببیند و در آخر خود تصمیم بگیرد چه نوع زیراندازی برای وی مناسب است. طراحی زیراندازهای حصیری به گونه ای است که پس از جمع شدن به راحتی قابل جا به جایی است.  دو دسته تعبیه شده روی زیرانداز پس از جمع شدن آن را به شکل ساک در می آورد.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”3733″ size=”us_600_600″ align=”center”][us_separator][vc_column_text]

بهترین جا فلاکسی را از کارخانه مستقیم در اصفهان بخرید.

[/vc_column_text][us_separator][vc_column_text]

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان

زیرانداز مسافرتی یکی از تجهیزات اصلی سفر است که افراد برای آرامش خود و همراهان آن را در پشت ماشین قرار می دهند. زیراندازها انواع مختلفی دارند. زیرانداز طرح حصیر، زیرانداز طرح جاجیم، زیرانداز ضد آب و زیرانداز پارچه ای انواع زیراندازهای موجود در بازار است. قیمت هر یک از این زیراندازها بسته به جنس و کیفیت متفاوت است. زیراندازها در سایز و ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شوند. تولید زیرانداز حصیری اصفهان با توجه به محبوبیتی که دارد انواع زیراندازهای حصیری را در طرح و رنگ بندی بسیار جذاب به مشتریان ارائه می دهد.

زیرانداز حصیری 12 متری نسبت به دیگر سایزها  فروش بالاتری دارد زیرا این سایز زیرانداز برای تعداد افراد بیشتری مناسب است. افراد برای خرید عمده به لیست قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان نیاز دارند. اگر شما کسب و کارتان به فروش انواع زیراندازهای مسافرتی مربوط است برای دسترسی به قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان کافی است در اینترنت شماره تلفن و یا آدرس تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان را جستجو کنید.

زیراندازهای حصیری را می توان در محیط های مرطوب همچون دریا و جنگل های خس و خاشاک دار مورد استفاده قرار داد. این نوع زیرانداز قابل شستشو است و می توان پس از هر بار استفاده آن را ضدعفونی نمود. زیرانداز مسافرتی فضای بسیار کمی را اشغال کرده و سبک وزن است. برای اطمینان خاطر می توانید این کالا را برای همیشه در پشت ماشین قرار دهید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان برای برقراری ارتباط با مشتریان وب سایت های فروشگاهی راه اندازی کرد. قیمت زیرانداز حصیری 12 متری ارزان را می توانید در سایت یا کانال تلگرام تولیدی زیرانداز حصیری اصفهان جستجو کنید. با مراجعه به وب سایت تولیدکنندگان می توانید به صورت آنلاین عکس و قیمت کالای جدید را مشاهده و بررسی کنید.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها