[vc_row][vc_column][vc_column_text]قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف و نیز قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار را باید مستقیم از تولیدی روفرشی در یزد دریافت کرد. دریافت مستقیم لیست قیمت انواع روفرشی از تولیدی مزایایی دارد که به حتم از آن آگاهید. لیست قیمت ارزان تر و نیز ارسال مستقیم و … از مهم ترین این مزایا هست که اکثریت مشتریان عمده از آن آگاه هستند ولی ما در این مقاله به این موضوع نمی پردازیم.

در میان انواع روفرشی موجود در بازار می توان به روفرشی ۱۲ متری زرکدار اشاره کرد که خریداران زیادی دارد و تولید Hن نیز برای تولیدکننده  راحت تر و آسان تر هست. قیمت فروش آن هم مناسب تر و بهتر است.[/vc_column_text][us_image image=”6961″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی یزد

به نظرم ضرورت وجود دارد که شما به عنوان یک خریدار روفرشی با اشکال متفاوت این محصولات آشنایی پیدا کنید. امروزه افراد و خانواده ها با سکونتهایشان در خانه های آپارتمانی ناچارا باید و به حتم شست و شوی انواع فرش کف اتاق ها و پذیرایی را به قالیشویی هایی در بیرون از خانه بسپارند.

ه البته به تبع هزینه های زیاد  هم باید بر دوش خانواده ها بگذارد از آن طرف هم باید بیان داشت که قیمت فرش ها اینروزها هم گران تر از دیروز و هم از توان خانواده ها اکثریت خارج شده است و مردم نمی توانند که دائما در حال تعویض و نو نوار کردن فرشها باشند.

قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف | قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار

لذا و پس باید به فکر راهکارها و چاره اندیشیهای دیگر برای تمیز نگه داشتن  فرش های خود باشند که بهترین راهکارها را مردمان صنعت گر شاهدیه یزد در اولیل سالهای ۵۰ استفاده از روفرشی تشخیص دادند و برای اولین بار اقدام به تولید روفرشی در دنیا کردند.

در تعریف روفرشی منابعی رسمی و سایتی آورده اند روفرشی مدلی از پارچه های کلفت و قالی شکل هست که روی قالیان اندازند تا قالی را از آسیب های مستقیم نور خورشید، پاخوردگی های و دمات ناشی از آن در امان دارد. روفرشی ایجاد لکها و آلودگیها را که دغدغه های زیادی برای زنان خانه دار ایجاد کرده استُ حفظ می کند.

لذا باید بیان کرد که روفرشی محصولی صد درصد ایرانی و مهد تولید آن شاهدیه یزد هست که قدمت تولید روفرشی ایرانی و یزدی با بیش از 50 سال قدمت دارد. در یزد و به خصوص شاهدیه بسیاری از مردم درآمد خود را از همین مسیر تولید روفرشی و فروش روفرشی به کل ایران و جهان بدست می آورند.

حرفه تولید صنایع دستی به ویژه روفرشی از حرفه های یزدیان یعنی شهر بادگیرهاست.

قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف | قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار

طرح های تولیدات اولیه انواع روفرشی در ایارن و شاهدیه در گذشته چهار خانه ای شکل با جنس پنبه بوده که با دستگاههای ماکویی بافته می گردید، البته که امروزه رانواع روفرشی های تولید شده را در طرح های بسیار متنوع و بسیار پیچیده تر و دو رو با دستگاه های بسیار به روز تر و مدرن تر می بافند.

برای بافت انواع روفرشی باید این روزها میلیاردی هزینه کرد و  از ماشین های بافندگی راپیری و غیرو استفاده شود که مجهز به سیستمهای پیشرفته ژاکارد می باشند.

بیان کردیم که روفرشی محصولی است که در یزد تولید می شود ولی باید بیان کرد و در واقع تکمیل کرد که نه تنها در سراسر کشور ایران از همه شهرها تا روستاها خواهان و خریدار دارد بلکه در کشورهایی دیگر هم علاقه مندان و خریدارن بسیار زیادی برای خود دارد و به همین دلیل هم واحد و بخش صادرات آن بسیار فعال و توانمند و پر قدرت هست.

انواع روفرشی های تولید شده در یزد در هر مدل ها و هر جنسی با هر کیفیت مختلفی به کشورهایی هم چون عراق، قزاقزستان، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان و حتی المان و آمریکا صادر می شود. لذا قیمت روفرشی یزد را باید دید برای کدام بازار هدف هست تا بتوانی قیمت واقعی را دریافت کرد.[/vc_column_text][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22rgba%280%2C0%2C0%2C0.40%29%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%7D%7D”]

 

قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف | قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار

 [/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف

یکی از مهمترین نوع روفرش ها روفرشی سه بعدی هست که باید بیان کرد که روفرشی سه بعدی جزو جدید ترین ها و نیز به روز ترین هاست.  مدل هایی از روفرشی هستند که به دلیل ظاهر و نوع طرح های آنها جالب تین ها هستند لذا مشتریان خاص و بسیاری دارند طوری که توانسته اخیرا نظر اکثثریت قریب به اتفاق خریداران و مشتریان را در کل ایران و خارج از کشور را به خودش جلب نمایند.

همانی طوری که قبلا نیز بیان کردیم روفرشی هایی از مدل سه بعدی از نظر جنسیت و متریال و نیز سبک های دوخت و نیز مدلهای بسیار مختلفی که از این نوع روفرشی ها تولید و راهی بازار می شود.

روفرشی هایی موجود در بازار شامل مدل کلاسیک، مدل نام آشنای ابریشمی، مدل پر خریدار ترک و غیرو هستند. که البته روفرشی های سه بعدی در بین انواع روفرشی به روفرشی مدرن معروفند. و در چند جنس نظیر مخملی، ابریشمی و … و در انواع اندازه ها و سایز های  ۳ ، ۶ ، ۹ و ۱۲ متری تولید و راهی بازار هدف و مصرف می شوند.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی 12 متری معمولی

در مورد قیمت روفرشی 12 متری معمولی نیز مثل قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف و محصول دیگر تولید نیرباف یعنی قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار باید تلاش کرد که مستقیم از خود کارخانه قیمتها را گرفت. اما آنچه مسلم هست که خریدار نیز خودش باید به سلیقه خود اقدام کند.

همیشه قیمت برتر ی را مشخ نمی کند برخی مواقع ما یک جنس ارزان تر را نه به خار ارزانی آن بلکه به خاطر سلیقه بافت و طرح و رنگش انتخاب می کنیم.[/vc_column_text][us_image image=”6960″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی

مبحث این مقاله تنوع قیمتی را بر اساس تنوع محصولات ۱۲ متری بیان کرده است. لذا از این تنوعات به قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری مخملی نیرباف و قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار نیرباف و معمولی و الان همبه قیمت روفرشی ۱۲ متری ابریشمی اشاره می کنیم.

قیمت ها همیشه بر اساس کیفیت نخ نیست بلکه کیفیت طرح و رنگ نیز هم هست. ابریشم در واقع همون روفرشی مخمل هست.

سوای از متریال و طرح و رنگ یه روفرشی باید به آیتم هایی مثل برند تولید کننده و نیز نوع کاور و بسته بندی و حجم خرید هم توجه داشت.[/vc_column_text][us_image image=”6962″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار

در پاسخ به سوال یکی از مشتریان که پرسیدن چرا قیمت محصولات را برخی مواقع خیلی پایین تر از بقیه فروشندگان عرضه می دارید؟

لذا ابتدا بنا به تجربه خدمتتون عرض دارم که احتمالا به مدل کاور ها توجه شود ایرانی هست یا  خارجی.

که حدود قیمت هایی که برخی مواقع بسیار گران تر هست را می تواند توجیه کند.

البته در صورت یکسان بودن محصول از نظر بقیه آیتمها بصورت تیتر وار پاسخ اینطور عرض می گردد.

اول باید بیان کرد که قیمت درب شرکت تولید کننده و قیمت با چندین واسطه توجیه کننده هست

دو اینکه رعایت قانون و عرف نرخ  سود دهی یک کالا را باید در نظر گرفت.

سوم اینکه نوع جنس و متریال و کیفیت  مثلا نوع نخ پود، نوع نخ تار، نوع رنگ مصرفی) هر کدام از این  ایتم ها هم خودش زیر شاخه ها وزیر مجموعه های دیگری برای بحث دارد.

در مجموع باید عرض کنم که به دلیل داشتن تجربیات تولید انواع روفرشی تا انواع زیرانداز و تشک مسافرتی و زیر سفره و پارچه جاجیم و … باید بیان شود که اگر بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهت تولید انواع روفرشی هم اگر در تولیدش بکار روند قیمت هایی که برخیمواقع بسیار بالاتر از بقیه هستند واقع نمی تواند قیمت واقعیو منصفانه باشد.

گرانی را نباید همیشه دلیل بر کیفیت بالاتر دانست.

در انتها مجددا لازم می دونم تاکید کنم مستقیم خرید کنید و حربه هر چه گرانتر کیفیت بالاتر را همیشه صادق ندانید. ما لیست قیمت روفرشی یزد ۱۲ متری نیرباف | قیمت روفرشی ۱۲ متری زرکدار را به شما می دهیم و شما مقایسه ها را انجام دهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نظر خود را بگذارید

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.