روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری | قیمت زیرانداز مسافرتی

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری | قیمت زیرانداز مسافرتی
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری عرضه دهنده انواع زیرانداز مسافرتی در سایز 6 متر است. در واقع شما طرح های متنوع با رنگ های بسیار مختلف را می توانید در این مرکز تهیه کنید. قیمت زیرانداز مسافرتی در مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  به صرفه و اقتصادی است زیرا این مرکز با کارخانه تولید زیرانداز در ارتباط است و به دلیل خرید عمده و مستقیم از تولید کننده قیمت مناسبی را به مشتریان ارائه می دهد.

زیرانداز مسافرتی از انواع پارچه جاجیم، حصیر، برزنت و یا پلاستیک تولید و عرضه می شود. ضخامت و کیفیت زیرانداز مسافرتی مهم است زیرا افراد ممکن است از این زیرانداز در محیط های مختلف استفاده نمایند. ضد آب بودن زیرانداز مسافرتی یکی از مزیت های آن به شمار می رود زیرا ممکن است افراد بخواهند در محیط های مرطوب و یا ساحل روی زیرانداز استراحت کنند.

زیراندازهای مسافرتی در سایزهای گوناگون عرضه می شوند اما معمولاً زیراندازهای 9 و 12 متری طرفداران بیشتری دارند. قیمت زیرانداز مسافرتی 12 متری نسبت به زیراندازهای کوچک تر گران تر است زیرا برای تولید این زیرانداز به مقدار پارچه و مواد بیشتری نیاز است.

چنانچه تمایل دارید با خرید عمده و ارزان از یک مرکز معتبر درآمد و سود به دست آمده از کسب و کار خود را افزایش دهید ما به شما مراجعه به مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  پیشنهاد می دهیم زیرا این مرکز متنوع ترین زیراندازها را با طرح و رنگ بندی متنوع در اختیار خریداران عمده قرار می دهد.

قیمت زیرانداز مسافرتی بسته به سایز، ابعاد، قیمت مواد اولیه، نحوه دوخت، کیفیت جنس و برند محصول متفاوت است. با مراجعه به فروشگاه های آنلاین می توانید عکس مدل های مختلف زیرانداز سفری را به همراه ویژگی های شاخص مشاهده و بررسی نمایید. [/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5873″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css=”%7B%22default%22%3A%7B%22background-color%22%3A%22%23eb2330%22%2C%22padding-left%22%3A%2215px%22%2C%22padding-top%22%3A%2215px%22%2C%22padding-bottom%22%3A%2215px%22%2C%22padding-right%22%3A%2215px%22%2C%22border-radius%22%3A%2225px%22%7D%7D”]

بهترین سایت فروش پارچه جاجیم در اصفهان و یزد

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][us_separator][vc_column_text]

لیست قیمت زیرانداز مسافرتی

زیرانداز مسافرتی یک کالای پرکاربرد برای تمام افراد می باشد بنابراین متقاضیان خرید این محصول در بازار بسیار زیاد است. برخی از فروشندگان این محصول را به صورت اینترنتی و برخی دیگر به صورت حضوری به فروش می رسانند اما نکته مهم تامین زیرانداز مسافرتی از یک تولید کننده معتبر است.

زیرانداز مسافرتی به دلیل سبک وزن بودن بهترین زیرانداز برای مسافرت است زیرا به راحتی می توان آن را جابجا نمود. زیرانداز مسافرتی از جنس های متعددی در بازار موجود است اما رایج ترین نوع آن یعنی زیرانداز حصیری از جنس پلاستیک، طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است. قیمت زیرانداز مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

زیرانداز مسافرتی در سایزهای مختلف برای تعداد نفرات متفاوت تولید و عرضه می شود. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری متنوع ترین زیراندازها از جنس های گوناگون را در سایز 6 متری عرضه می نماید. چنانچه شما از طریق فروش جزئی انواع زیرانداز مسافرتی کسب درآمد می کنید، برای خرید عمده و ارزان می توانید به صورت آنلاین یا حضوری به مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  مراجعه کنید.

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  لیست قیمت زیرانداز مسافرتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مشتریان به راحتی بتوانند در مورد سفارش عمده تصمیم گیری نمایند.

همانطور که پیش تر گفتیم قیمت زیرانداز مسافرتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. جنس پارچه به کار رفته در محصول، سایز، ابعاد، میزان کیفیت و برند زیرانداز مسافرتی روی قیمت تاثیرگذار است. اگر شما برای خرید عمده به لیست قیمت انواع مختلف زیرانداز سفری نیاز دارید می توانید به صورت آنلاین به سایت  فروش عمده زیرانداز مسافرتی مراجعه کنید. شما اگر قصد بالا بردن سود و درآمد خود را دارید باید ابتدا واسطه گران را حذف کنید و سپس به صورت مستقیم اقدام به خرید نمایید.

قیمت زیرانداز مسافرتی 12 متری

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری برای جلب رضایت تمام مشتریان سعی کرده است، متنوع ترین و با کیفیت ترین زیراندازهای مسافرتی را به بازار و خریداران عمده عرضه نماید. قیمت زیرانداز مسافرتی در این مرکز به صرفه است زیرا زیراندازهای بسیار با کیفیتی را ارائه می دهند.

امروزه خرید حداقل یک زیرانداز مسافرتی برای هر خانواده ای لازم و ضروری است و با توجه به افزایش متقاضیان خرید این محصول، عده ی زیادی از کاسبان به خرید و فروش و حتی توزیع زیراندازهای مسافرتی می پردازند.

هر خانواده بسته به تعداد نفرات خود می تواند یکی از سایزهای زیرانداز مسافرتی را خریداری نماید. به عنوان مثال زیرانداز مسافرتی 12 نفره برای 24 نفر مناسب می باشد. مسلماً سایز و ابعاد روی  قیمت زیرانداز نیز تاثیر گذار خواهد بود بنابراین قیمت زیرانداز مسافرتی 12 متری به نسبت زیراندازهای 9 و 6 متری گران تر است.

یک فروشگاه اینترنتی یا مغازه دار باید حتماً تمام سایزهای مختلف زیرانداز مسافرتی را از جنس های گوناگون موجود داشته باشد تا مشتری خود در این مورد تصمیم گیری نماید. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  به صورت عمده انواع مدل زیرانداز سفری را در طرح و رنگ بندی متنوع عرضه می نماید می توانید برای خرید عمده به این مرکز مراجعه کنید.

قیمت زیرانداز مسافرتی 9 متری

با ورود به فروشگاه های اینترنتی انواع مدل زیرانداز سفری از جنس پارچه های مختلف را مشاهده خواهید کرد. پارچه های به کار رفته در زیرانداز مسافرتی از لحاظ جنس، ضخامت و وزن با هم متفاوت هستند. قیمت زیرانداز مسافرتی بر حسب ویژگی هایی که دارد متغیر است.

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری انواع زیرانداز مسافرتی حصیری، جاجیمی و ضد آب را در طرح های متنوع به مشتریان ارائه می دهد.  زیرانداز مسافرتی در عین با کیفیت بودن می تواند طرح خاص و زیبایی داشته باشد. برخی از زیراندازها با وجود اینکه از پارچه نخی تولید شده اند اما دارای یک لایه زیرین از جنس پلی استر هستند که خاصیت ضد آبی دارند.

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  انواع مختلف زیرانداز مسافرتی را در بسته بندی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. توجه داشته باشید که قیمت زیرانداز مسافرتی 9 متری نسبت به 12 متری ارزان تر است زیرا از مقدار پارچه کمتری در زیرانداز 9 متری استفاده شده است.

چنانچه شما برای کسب درآمد بیشتر به دنبال یک مرکز فروش عمده معتبر هستید، کافی است در اینترنت یک جستجوی ساده انجام دهید. شما حتی می توانید با شماره تلفن تولید کننده اصلی تماس بگیرید و سفارش عمده خود را در تولیدی ثبت نمایید.

قیمت زیرانداز مسافرتی 6 متری

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  با توجه به سلیقه افراد گوناگون همه نوع زیرانداز مسافرتی با طرح های گوناگون را به خریداران عمده ارائه می دهد. زیراندازهای مسافرتی در بازار انواع مختلفی دارند. زیرانداز مسافرتی حصیری، زیرانداز پارچه ای ، زیرانداز مسافرتی حصیر پلاستیکی، زیرانداز مسافرتی ضد آب از انواع زیراندازهای سفری موجود در بازار است. قیمت زیرانداز مسافرتی بسته به سایز، جنس و کیفیت محصول متفاوت است.

اگر خود فروشنده جزئی زیرانداز سفری هستید برای تهیه متنوع ترین محصولات کافی است به مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری   مراجعه کنید. قیمت زیرانداز مسافرتی 6 متری نسبت به زیراندازهای بزرگ تر ارزان تر است زیرا مقدار مواد کمتری در تولید آن استفاده شده است.

زیرانداز حصیر پلاستیک در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و نسبت به دیگر انواع زیرانداز ها فضای کمی را اشغال می کند امروزه این نوع زیرانداز طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده است.

زیرانداز مسافرتی ضد آب در واقع از لحاظ ظاهر بسیار به زیرانداز پارچه ای شبیه است با این تفاوت که پارچه به کار رفته در زیرانداز سفری ضخیم تر بوده و دارای خاصیت ضد آبی است. شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید از این زیرانداز در محیط های مرطوب همچون رودخانه و دریا بهره مند شوید. 

قیمت زیرانداز مسافرتی 4 متری

قیمت زیرانداز مسافرتی یکی از مهم ترین ملاک های خرید برای هر مشتری است. مشتری پس از بررسی جنس و کیفیت زیرانداز به قیمت آن توجه خواهد نمود. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری برای راضی نگه داشتن تمام مشتریان متنوع ترین کالاها را با کیفیت و قیمت های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهد به طوری که هر مشتری بتواند متناسب با بودجه ای که دارد یک محصول مناسب را خریداری نماید.

زیراندازهای مسافرتی در سایزهای گوناگونی طراحی و تولید می شوند. سایز و ابعاد زیرانداز مسافرتی نیز در قیمت این محصول تاثیر است و هر چقدر سایز کوچکتر قیمت آن نیز ارزان تر خواهد بود. به عنوان مثال قیمت زیرانداز مسافرتی 4 متری از قیمت زیرانداز 6 متری ارزان تر است. چنانچه به خرید عمده و ارزان تمایل دارید بی وقفه به مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  مراجعه کنید زیرا تمام سایزهای زیرانداز مسافرتی را در طرح های متنوع ارائه می دهد.

افراد معمولاً زیرانداز بزرگ تر را انتخاب می کنند زیرا تمایل دارند وسیله ها و خوراکی ها را نیز روی زیرانداز مسافرتی قرار دهند. چنانچه دارای فروشگاه اینترنتی هستید سعی کنید متنوع ترین کالاها را با قیمت مناسب عرضه کنید تا رضایت مشتریان جلب شود.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5874″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری 9 متری

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری 9 متری یکی از مرکزهای معتبر برای خرید عمده متنوع ترین زیرانداز مسافرتی است. در واقع شما با مراجعه به این مرکز می توانید انواع مدل زیرانداز در طرح و رنگ بندی مختلف را به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید.

زیرانداز مسافرتی انواع مختلفی دارد. زیرانداز پارچه ای، زیرانداز فومی، زیرانداز برزنتی ، زیرانداز پلاستیکی و اسپان باند از انواع زیرانداز سفری است که در طرح و سایزهای متنوع تولید و به بازار داخلی عرضه می شوند.

افرادی که در عرصه صادرات زیرانداز سفری فعالیت دارند، برای خرید اجناس با کیفیت و درجه یک می توانند به صورت مستقیم به مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  مراجعه نمایند. قیمت زیرانداز مسافرتی به صورت عمده در مرکز خرید بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.

زیرانداز پارچه ای در دو نوع ساده و ضدآب در بازار موجود است. در واقع زیرانداز پارچه ای ساده با بهره گیری از لایه پلاستیکی به یک محصول پرکاربرد و ضد آب تبدیل می شود. زیرانداز مسافرتی را می توان در کوه و جنگل نیز مورد استفاده قرار داد.

زیرانداز برزنتی و حصیر پلاستیکی از پرفروش ترین نوع زیرانداز مسافرتی است که در سایزهای 4،6،9 و 12 تولید و عرضه می شوند. قیمت زیرانداز مسافرتی به جنس و کیفیت متریال به کار رفته در محصول و زیبایی ظاهری دارد.

اگر شما به عنوان یک تاجر در عرصه خرید و فروش عمده زیرانداز سفری فعالیت دارید کافی است با شماره تلفن مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  تماس بگیرید. لیست  قیمت زیرانداز مسافرتی از طریق واتساپ یا تلگرام برای شما ارسال خواهد شد. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  انواع زیرانداز فومی، کوهنوردی؛ پارچه ای و انواع دیگر زیرانداز مسافرتی را به فروش می رساند بنابراین می تواند کمک شایانی به مشتریان نماید.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”5875″ size=”full” align=”center”][us_separator][vc_column_text]

مرکز فروش زیرانداز مسافرتی حصیری و جاجیم در اصفهان و تهران

مرکز فروش زیرانداز مسافرتی حصیری و جاجیم در اصفهان و تهران از معتبرترین عرضه کنندگان زیرانداز سفری در سایزهای گوناگون هستند. تنوع محصول در این مرکز بالا است و  مغازه داران برای تامین اجناس فروشگاه می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

زیرانداز سفری جاجیمی و حضیری پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع زیرانداز سفری در کل دنیا است به همین دلیل مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری بیشتر در عرضه فروش زیرانداز 6 یا 9 متری  فعالیت دارد.

 پارچه برزنت، یک پارچه ضخیم و فوق العاده مستحکم بوده که از مقاومت و کارایی بالایی برخوردار است. ضد آب بودن این نوع زیرانداز سفری آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می سازد. ضد آب بودن زیرانداز سفری بسیار مهم است زیرا در برخی از محیط های مرطوب همچنان دریا مورد استفاده فراروان قرار می گیرد. زیرانداز مسافرتی با وزن سبک قابل جابجایی به هر مکان است.

لازم به ذکر است بدانید که زیراندازهای مسافرتی پس از استفاده به راحتی قابل جمع شدن هستند و دو دسته تعبیه شده روی آن حمل و نقل این محصول را آسان تر نموده است.   قیمت زیرانداز مسافرتی با توجه به کاربردشان مقرون به صرفه است. افرادی که صاحب کسب و کار هستند و برای خرید عمده به یک مرکز تولیدی معتبر هستند بدانند که کارخانه تولید زیرانداز سفری در اصفهان بهترین محصولات را به کل کشور عرضه می نماید.

شما برای دسترسی به ارزان ترین قیمت زیرانداز مسافرتی بهتر است به صورت مستقیم به تولیدی مراجعه کنید اما مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری انواع زیرانداز مسافرتی با کیفیت را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری انواع زیرانداز در طرح های مختلف و زیبا رت به کل کشور عرضه می کند. قیمت زیرانداز مسافرتی در این مرکز کاملاً به صرفه و اقتصادی است.[/vc_column_text][vc_column_text]

 لیست قیمت زیر انداز حصیری 9 متری 12 متری 4 متری 6 متری نیرباف

زیرانداز مسافرتی به عنوان تجهیزات سفر طراحی و تولید شده است. امروزه انواع مختلفی از این محصول را از جنس پارچه های متفاوت مشاهده خواهید کرد. زیراندازهای حصیری و جاجیمی به عنوان رایج ترین زیراندازهای مسافرتی در بازار شناخته شده اند. زیرانداز مسافرتی از جنس های مختلف سایزهای متفاوتی دارند.

زیرانداز سفری 9 متری برای 18 نفر و زیرانداز سفری 12 متری برای 24 نفر مناسب می باشد و هر فرد بسته به نیاز خود می تواند یکی از سایزهای موجود در فروشگاه ها را خریداری نماید افرادی که خود دارای کسب و کار مربوط به فروش زیرانداز سفری هستند، باید تمام سایزهای زیرانداز سفری را موجود داشته باشند. قیمت زیرانداز مسافرتی متناسب با کیفیت و سایز محصول مشخص می شود.

مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  یک مرکز معتبر برای خرید عمده و جزئی انواع زیرانداز سفری است و افراد می توانند به راحتی به اجناس با کیفیت و قیمت زیرانداز مسافرتی ارزان دسترسی پیدا کنند.

چنانچه دارای فروشگاه اینترنتی زیرانداز سفری هستید و پیش از خرید عمده به  لیست قیمت زیر انداز مسافرتی نیاز دارید می توانید برای مطلع شدن از لیست قیمت زیراندازهای متنوع به سایت کارخانه تولیدی زیرانداز مسافرتی یا مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری مراجعه کنید. مرکز خرید زیرانداز مسافرتی 6 متری  یکی از مرکزهای معتبر برای خرید عمده و ارزان است به همین دلیل بیشتر فروشگاه های آنلاین برای تامین اجناس فروشگاه به صورت اینترنتی در این مرکز سفارش خود را ثبت می کنند.

 چنانچه برای خرید عمده و ارزان لیست قیمت زیر انداز حصیری 9 متری 12 متری 4 متری 6 متری نیرباف نیاز دارید می توانید وارد دسته بندی مربوطه در سایت نیرباف شوید. خرید مستقیم از نیرباف یک روش مطمئن برای دسترسی به ارزان ترین قیمت زیرانداز مسافرتی است. [/vc_column_text][us_separator][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها