روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در این متن به بررسی قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری می‌پردازیم. روفرشی مخمل یکی از پرفروش‌ترین نوع روفرشی‌ها است که باعث زیبایی و شیکی اتاق شما خواهد شد. در ادامه به معرفی قیمت روفرشی مخمل برای اندازه‌های مختلف می‌پردازیم.

اندازه 4 متری: قیمت روفرشی مخمل در اندازه 4 متری بین ۲۰۰ تا ۱۴۰۰ هزار تومان متغیر است. این قیمت با توجه به کیفیت محصول و نوع مخملی که در آن استفاده شده است، متفاوت است.

اندازه ۶ متری: قیمت روفرشی مخمل در اندازه 6 متری بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ هزار تومان متغیر است. این قیمت با توجه به کیفیت محصول و نوع مخملی که در آن استفاده شده است، متفاوت است.

اندازه ۹ متری: قیمت روفرشی مخمل در اندازه ۹ متری بین ۴۰۰ تا ۱۶۰۰ هزار تومان متغیر است. این قیمت با توجه به کیفیت محصول و نوع مخملی که در آن استفاده شده است، متفاوت است.

اندازه 12 متری: قیمت روفرشی مخمل در اندازه 12 متری بین ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ هزار تومان متغیر است. این قیمت با توجه به کیفیت محصول و نوع مخملی که در آن استفاده شده است، متفاوت است.

در کل، قیمت روفرشی مخمل برای اندازه‌های مختلف متغیر است و بسته به کیفیت محصول و نوع مخملی که در آن استفاده شده است، متفاوت است. در هر صورت، استفاده از روفرشی مخمل برای دکوراسیون داخلی خانه یا اتاق شما، باعث بهبود ظاهر آن می‌شود و با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، پیشنهاد می‌شود. امیدواریم این متن سئو شده مفید واقع شده باشد.

بسیاری از فروشندگان در مورد قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد سؤال دارند. امروزه روفرشی به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین لوازم منزل نزد بانوان تبدیل شده است. زیرا این روفرشی‌ها کاربرد‌های بسیار مختلفی می‌توانند داشته باشند.

بیشتر بانوان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از فرش‌های خود در برابر کثیفی و پا خوردگی محافظت کنند. مخصوصاً در خانه‌هایی که دارای کودک هستند این امر بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. شستشوی مداوم فرش و فرستادن آن به قالیشویی نیز می‌تواند به مرور زمان از طول عمر مفید فرش بکاهد. به همین دلیل خرید انواع روفرشی توسط بانوان بسیار طرفدار دارد.

اگر شما نیز در زمینه فروش روفرشی فعالیت دارید باید در مورد قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد بیشتر بدانید. زیرا این روفرشی‌ها فروش بسیار خوبی دارند. شرکت نیرباف، یکی از مجموعه‌هایی است که بهترین روفرشی‌های مخمل را در سایز‌های مختلف تولید می‌کند.

روفرشی‌های این شرکت از بهترین متریال‌های موجود ساخته می‌شوند و طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر می‌خواهید روفرشی‌های مخمل را در لیست محصولات خود قرار دهید می‌توانید از طریق تماس با ما با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان نیرباف تمام تلاش خود را جهت راهنمایی هر چه بهتر شما جهت خرید روفرشی انجام خواهند داد.

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد تولید شرکت نیرباف بسیار مناسب‌تر از شرکت‌های دیگر می‌باشد. زیرا این شرکت محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بنابراین با خرید عمده می‌توانید این کالا‌ها را با قیمت بسیار کمتر خریداری کرده و با قیمت مناسب‌تری به فروش برسانید.

[/vc_column_text][us_image image=”8275″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد به متراژ آن بستگی دارد. مسلماً هر چه متراژ یک روفرشی بیشتر باشد، متریال بیشتری برای تولید آن به کار رفته است. در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. شرکت نیرباف برای تولید روفرشی‌های خود از بهترین متریال و بهترین رنگ استفاده می‌کند.

درنتیجه می‌توان این روفرشی‌ها را با ماشین لباسشویی بار‌ها شستشو داد بدون آنکه ذره‌ای از کیفیت آن‌ها کاسته شود. قابلیت شستشوی مداوم یکی از مزیت‌های خرید روفرشی‌های نیرباف است. خرید روفرشی برای فرش دستباف بیشتر از فرش ماشینی انجام می‌شود. زیرا فرش‌های دستباف بسیار حساس‌تر بوده و شستشوی آن‌ها اصلاً کار آسانی نیست.

برای خرید و اطلاع از قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد می‌توانید با تلگرام نیرباف در ارتباط باشید. کارشناسان نیرباف از طریق تلگرام همیشه در دسترس شما خواهند بود. می‌توانید اطلاعات مربوط به نحوه خرید و قیمت را به صورت کامل از کارشناسان حرفه‌ای دریافت کنید.

اگر برای اعتبار فروشگاه و برند خود ارزش قائل هستید توصیه می‌کنیم از خرید کالا‌های بی‌کیفیت پرهیز نمایید. زیرا برخی از تولیدی‌ها کالا‌های بی‌کیفیت را با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌رسانند. این کالا‌ها می‌توانند موجب نارضایتی مشتری شده و به اعتبار کسب و کار شما صدمه وارد نمایند[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی ۱۲ متری

با اطلاع از قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد می‌توانید از قیمت دقیق روفرشی‌های ۱۲ متری نیز باخبر شوید. روفرشی‌های ۱۲ متری برای فرش‌های ۱۲ متری کاربرد دارند که اکثرا در پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده می‌شوند. فرش‌های ۱۲ متری هم قیمت خرید بسیار بالایی دارند و هم شستشوی آن‌ها سخت‌تر و گرانتر است. بنابراین بانوان بر خرید روفرشی‌های ۱۲ متری تأکید دارند.

اگر شما نیز در زمینه فروش لوازم فرش و مبلمان فعالیت دارید حتماً روفرشی‌های ۱۲ متری را در لیست کالا‌های خود قرار دهید. زیرا تقاضا برای خرید این روفرشی‌ها بسیار بالا می‌باشد. روفرشی مخملی دارای بافت بسیار نرمی از مخمل است که جلوه بسیار شیکی به روفرشی می‌دهد.

اگر می‌خواهید از قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد مطلع شوید می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان نیرباف در ارتباط باشید. کارشناسان نیرباف از طریق واتساپ می‌توانند اطلاعات مربوط به هر محصول را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهند.

امکان مشاهده انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های روفرشی از طریق واتساپ نیرباف وجود دارد. فراموش نکنید که تولیدی نیرباف همواره جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های روفرشی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. زیرا این روفرشی‌ها در مقایسه با طرح‌های قدیمی و تکراری فروش بسیار بهتری دارند. همچنین بافت این روفرشی‌ها شباهت زیادی به بافت فرش داشته و جلوه زیبایی به دکوراسیون منزل می‌بخشد.[/vc_column_text][us_image image=”8274″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

روفرشی ۶ متری قیمت مناسب

با اطلاع از قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد، می‌توانید در مورد قیمت روفرشی‌های ۶ متری نیز اطلاعات جامعی کسب کنید. فرش‌های ۶ متری جزء فرش‌هایی هستند که تقریباً در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. بنابراین تقاضا برای خرید روفرشی‌های ۶ متری نیز به طبع بالا است.

روفرشی‌های ۶ متری برای فرش‌های موجود در اتاق خواب‌ها و آشپزخانه بی‌نظیر هستند. زیرا فرش اتاق خواب کودک و فرش آشپزخانه بیشتر از فرش‌های دیگر کثیف می‌شوند. درنتیجه بانوان همواره در صدد راهی برای جلوگیری از آلودگی و کثیفی می‌باشند. اگر شما نیز فروشنده روفرشی هستید می‌توانید روفرشی‌های ۶ متری را به صورت عمده از شرکت نیرباف خریداری کنید.

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد بسیار مناسب و به صرفه می‌باشد. یکی از دلایل مناسب بودن این قیمت حذف واسطه‌ها توسط شرکت نیرباف است. این مجموعه برای آنکه بتواند کالا‌های خود را با قیمت مناسب به دست مشتریان واقعی برساند، تمام واسطه‌ها را حذف کرده است.

بنابراین مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم و از درب کارخانه کالا را خریداری کنند. اگر شما نیز می‌خواهید کالا‌های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و از درب کارخانه خریداری کنید می‌توانید به لینکدین نیرباف مراجعه کنید. همچنین از طریق اینستاگرام می‌توانید طرح‌ها و مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آنان را سفارش دهید.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی کشدار 4 تا 12 متر

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد جزء مناسب‌ترین قیمت‌ها برای خرید روفرشی باکیفیت ایرانی است. این روفرشی‌ها به صورت کشدار تولید می‌شوند. یعنی در اطراف آن‌ها کش وجود دارد که سبب محکم شدن آن‌ها روی فرش می‌شود. بنابراین هنگام راه رفتن روی فرش شاهد تاخوردگی و یا چروک شدن روفرشی نخواهید بود.

امروزه بسیاری از فروشندگان زمان و انرژی کافی برای خرید حضوری روفرشی کشدار را ندارند. شرکت نیرباف در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان امکان خرید غیرحضوری و آنلاین را ایجاد کرده است. بنابراین در هر کجای ایران که هستید می‌توانید خرید خود را به صورت آنلاین از شرکت نیرباف انجام دهید.

برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد می‌توانید به فروشگاه آنلاین نیرباف سر بزنید. در فروشگاه آنلاین نیرباف می‌توانید جدیدترین و زیباترین مدل‌های روفرشی شرکت نیرباف را مشاهده نمایید. قابل ذکر است که امکان خرید به صورت عمده و تک از شرکت نیرباف وجود دارد.

بنابراین مشتریان از این نظر کاملاً بدون محدودیت می‌باشند. تمامی سفارشات شرکت نیرباف با بسته‌بندی شکیل و محکم به دست مشتریان خواهند رسید.[/vc_column_text][us_image image=”8272″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی ۹ متری ساده

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد بستگی به نوع بافت روفرشی دارد. روفرشی‌های ساده از قیمت بسیار کمتری نسبت به روفرشی‌های مخملی برخوردار هستند. زیرا بافت مخمل می‌تواند به قیمت روفرشی اضافه نماید. البته اگر شما خرید خود را از تولیدی نیرباف انجام دهید می‌توانید این کالا را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

روفرشی ۹ متری برای فرش‌های ۹ متری کاملاً اندازه خواهد بود. از این روفرشی می‌توان برای پوشاندن نواقص فرش ۹ متری نیز استفاده کرد. اگر دارای فروشگاه لوازم مربوط به فرش و مبلمان هستید بهتر است سایز‌های ۹ متری روفرشی را نیز در لیست محصولات خود بگنجانید.

قیمت روفرشی مخمل 4 تا 12 متری یزد با توجه به نوسانات بازار همواره در حال تغییر است. بنابراین اگر می‌خواهید از قیمت بروز شده این کالا اطلاع یابید می‌توانید با شماره‌های موجود در قسمت تماس با ما تماس بگیرید. همچنین شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های تلگرام و واتساپ و اینستاگرام همواره با کارشناسان نیرباف در ارتباط باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها