روفرشی  تشک مسافرتی زیرانداز مسافرتی پارچه جاجیم زیر سفره 

یزد:09139887234 اصفهان: 09135705298

قیمت روفرشی مخمل 6 متری | قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد

قیمت روفرشی مخمل 6 متری | قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد
عناوین مقاله

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد دو مورد از موضوعات مورد بحث، در این گفتار از مجله نیرباف می‌باشند.

بسیاری از فروشندگان فرش و وسایل خانگی به دنبال قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد می‌باشند. زیرا این روفرشی‌ها در سال‌های اخیر توانسته‌اند راه خود را به خانه‌های ایرانی باز کنند. روفرشی‌ها جزء ضروری‌ترین ملزوماتی هستند که باید هر فرشی یکی از آن‌ها را داشته باشد. روفرشی مخمل برای محافظت از فرش‌ها دستبافت و ماشینی بسیار نیاز است. زیرا از کثیف شدن بی‌مورد، ایجاد لک و نور خورشید از فرش محافظت می‌کند. درنتیجه طول عمر فرش به صورت قابل توجهی بالا می‌رود. به همین دلیل است که بانوان ایرانی استقبال بسیار فراوانی از این روفرشی‌های مخمل کرده‌اند.

اگر شما نیز در زمینه فروش فرش و دیگر ملزومات آن فعالیت دارید لازم است این روفرشی‌ها را در لیست محصولات خود بگنجانید. زیرا با توجه به حساسیتی که بانوان روی فرش‌های خود دارند، این روفرشی‌ها بسیار پرفروش هستند. قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای است. بنابراین می‌توانید این محصول را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب‌تر برای فروشگاه خود تهیه نمایید.

این گونه می‌توانید میزان تنوع محصولات خود را بالا برده و مشتریان بیشتری نیز جذب کنید. قیمت روفرشی مخمل 6 متری را می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما دریافت کنید. اگر امکان خرید حضوری ندارید محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت سفارش دهید. همچنین می‌توانید از طریق واتساپ، تلگرام و اینستاگرام با مجموعه نیرباف در ارتباط باشید.[/vc_column_text][us_image image=”7910″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی مخمل

قیمت روفرشی مخمل 6 متری در مرکز پخش شرکت نیرباف بسیار قیمت مناسبی می‌باشد. بنابراین اگر قصد سفارش این محصول را به صورت عمده یا تک دارید می‌توانید بابت قیمت آن آسودگی خاطر داشته باشید. توجه نمایید که قیمت مناسب این روفرشی‌ها نشان دهنده کیفیت پایین آن‌ها نیست. گروه تولیدی نیرباف روفرشی‌های مخمل خود را به صورت ۱۰۰ درصدی از نخ مخمل باکیفیت می‌سازد. همین مورد باعث شده که روفرشی‌های این شرکت در سال‌های اخیر طرفداران زیادی داشته باشند. از طرفی تنوع طرح و رنگ این روفرشی‌های مخمل باورنکردنی است.

شرکت نیرباف یزد با طرح‌های کلاسیک و زیبای خود توانسته نظر بسیاری از بانوان ایرانی را به خود جلب کند. بنابراین شما نیز با خرید این روفرشی‌ها و قرار دادن آن‌ها در لیست محصولات خود می‌توانید فروش بسیار خوبی داشته باشید. قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد بسیار مقرون به صرفه است. به همین دلیل مشتری‌ها ترجیح می‌دهند به جای محصولات گران قیمت که کیفیت مناسبی هم ندارند، محصولات نیرباف یزد را خریداری نمایند.

قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها متراژ روفرشی است. هر چه متراژ روفرشی بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود. برای خرید خرده و تکی محصولات نیرباف میتوانید به فروشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه فرمایید.[/vc_column_text][us_image image=”7909″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی مخمل 6 متری

قیمت روفرشی مخمل 6 متری از قیمت بقیه روفرشی‌ها بسیار ارزان‌تر است. زیرا متراژ این روفرشی کمتر بوده و هزینه کمتری بابت تولید آن صرف شده است. امروزه فرش‌های شش متری در اکثر خانه‌های ایرانی یافت می‌شوند. از این فرش‌ها مخصوصاً برای اتاق بچه‌ها، اتاق خواب و آشپزخانه بسیار استفاده می‌کنند.

به همین دلیل بانوان برای جلوگیری از کثیف شدن بیش از حد فرش، اقدام به خرید روفرشی مخملی ۶ متری می‌کنند. از آن جایی که قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد بسیار مناسب است، خرید آن برای بسیاری از مشتریان آسان می‌باشد.

شرکت نیرباف یزد سالهاست که در زمینه تولید انواع روفرشی ایرانی فعالیت دارد. لازم است بدانید محصولات این شرکت به کشور‌های همسایه صادر شده و طرفداران بسیار زیادی دارند. بنابراین شما نیز می‌توانید محصولات باکیفیت ایرانی را از مرکز پخش نیرباف یزد تهیه کرده و آن‌ها را به راحتی به مشتریان خود بفروشید. برای اطلاع از قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد به صورت تک و عمده می‌توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. قیمت دقیق این روفرشی‌ها توسط کارشناس مربوطه به شما ارائه می‌شوند.[/vc_column_text][vc_column_text]

قیمت روفرشی مخمل 9 متری

قیمت روفرشی مخمل ۹ متری از قیمت روفرشی مخمل 6 متری مقداری بیشتر است. زیرا متریال بیشتری برای ساخت این روفرشی استفاده شده است. روفرشی‌های ۹ متری برای فرش‌هایی که در اتاق نشیمن و هال می‌باشند بسیار مناسب هستند. زیرا این روفرشی‌ها جنس مخمل داشته و بسیار ضخیم و باکیفیت هستند. بنابراین از ورود هر گونه آلودگی و چربی به بافت فرش جلوگیری می‌کنند. فرش‌های ۹ متری را بیشتر برای فضا‌های بزرگ همانند هال و پذیرایی خریداری می‌کنند که رفت و آمد زیادی نیز در این فضا‌ها وجود دارد.

بنابراین بانوان ایرانی ترجیح می‌دهند فرش‌ها را با روفرشی مخمل بپوشانند. پس اگر صاحب فروشگاه هستید باید حتماً نسبت به خرید عمده روفرشی مخمل ۹ متری اقدام کنید. زیرا این روفرشی‌ها فروش بسیار خوبی در میان روفرشی‌های دیگر دارند. قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد و ۹ متری به طرح و رنگ آن‌ها نیز بستگی دارد.

برخی از طرح‌ها و رنگ‌ها به دلیل پرفروش بودن، قیمت بیشتری دارند. اما برخی از طرح‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. بهتر است قبل از خرید روفرشی در مورد قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد از طریق تلگرام از کارشناسان شرکت نیرباف اطلاع کسب کنید.[/vc_column_text][us_image image=”7915″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

قیمت روفرشی مخمل 12 متری

قیمت روفرشی مخمل ۱۲ متری به خاطر متراژ زیاد از قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد بسیار بیشتر است. روفرشی‌های ۱۲ متری برای فرش‌های ۱۲ متری به کار ‌می‌روند که در سالن‌های بزرگ قرار دارند. شستشوی فرش‌های ۱۲ متری کار بسیار سختی می‌باشد و جابجایی آن‌ها اصلاً آسان نیست. علاوه بر این، فرش‌های ۱۲ متری قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل بانوانی که در منزل خود فرش ۱۲ متری دارند به شدت به دنبال محافظت از آن هستند.

قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد از قیمت بسیاری از نمونه‌های شرکت‌های دیگر مناسب‌تر می‌باشد. زیرا این شرکت همواره به دنبال کیفیت بالا با قیمت مناسب است. اگر فعالیت شما در حوزه فرش می‌باشد، لازم است حتماً جهت خرید روفرشی مخمل ۱۲ متری اقدام کنید. زیرا این روفرشی‌ها مشتری‌های خاص خود را دارند. طرح و رنگ این روفرشی‌ها شباهت زیادی به طرح فرش‌های دستباف دارد.

برای خرید و اطلاع از قیمت روفرشی مخمل 6 متری و قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد، نه متری و ۱۲ متری حتماً با شماره‌های موجود در سایت نیرباف تماس بگیرید. کارشناسان شرکت نیرباف تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما را در خرید خود راهنمایی کنند. از آنجا که قیمت روفرشی کشدار ارزان نیرباف یزد بسیار مناسب است می‌توانید این محصول را در تعداد بالا خریداری کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

تماس با ما

.

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام نیرباف

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها